4 aylık bir sanal sevgili serüvenim var.
litmeçten tanıştım bu kişiyle ve çok iyi anlaştık dinlediği şarkılar diziler falan duygusallığı romantikliği karakteri benim erkek halim gibi
bu kişi dedim neyse biz sevgili oldum 4 aydır sevgiliyiz ve evlenmeye kadar düşünüyoruz 4 sene sonunda evlenmeyi düşünüyoruz.
1 ay sonra benim olduğum şehire gelecek ve buluşacaz.
kendisi çanakkale de yaşıyor ben ise diyarbakır...
evet haritanın tam uç noktalarıyız farkındayım.
ama olur gözüyle bakıyoruz biz...
ikimiz de birbirimizi çok özlüyoruz geceleri görüntülü uyuyoruz her gece görüntülü konuşup uyuyoruz hatta bazen ilk yatan diğerini izliyor çok tatlı oluyor falan
aranızda böyle ilişki yaşayan var mı ve siz bu konuda ne düşünüyosunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence uzak durman lazım
Sanal ilişki hiç sevmem ama bende birine vuruldum sanaldan oda diyarbakırlı ben ankaralıyım aramızda çok büyük mesafe var.
Sanaldan tanışalır fakat çok iyi analiz etmen gerekiyor ciddi ilişki olup olmayacağını bu kadar hayalperest olma görüş yuzyuze önce
Kızım Diyarbakır dasın. Sizinkiler nasıl verecek seni nisa
neden vermesin
Zor bence
diyarbakır da ev bulacak zaten bir seneye neden vermesin ailem zorluğu nedir sence
Ben yaşamadım ama bilmiyorum ya büyük konuşmamakla birlikte zor
Boş vakti doldurmak için kendilerine eğlence çıkarmak bence
Gerçekten kanmayın kesinlikle boş vakit için yapıyorlar
Lise'de okudugum zaman bu durumu yaşamıştım. çok küçüktüm 16 yaşında felan duygular gelip geöer ve gerçek sevgi ise kalıcıdır.
Tanışın anlaşırsaniz ne ala
Canlı olarak görmediğin biriyle evlilik konuşması yapmanın evcilik oynamaktan farkı yok bence
İki taraf da sevip güveniyorsa olur
Bence olmaz litmeç nasıl?