Eşimin eski ilişkisini öğrendim, bana ilişkim olmadı demişti. Soğudum, ona söylesem mi?

Biz 2 yıl önce görücü usulü ile tanıştık 2 yıl birbirimizi tanıdık ve 3 aydır da evliyiz ben dün eşimin eski bi ilişkisi olduğunu öğrendim bana karşı her zaman dürüst olan eşim bunu bana söylemedi söylemesi gereklimiydi bilmiyorum ama hiç bir zaman geçmiş ilisiki olmadığını savunan biriydi ben bunu yine kendisinden öğrenmedim başkasından öğrendim ve kendisine karşı bi soğuma nefret geldi ve artık ona eskisi gibi güveneceğimi düşünmüyorum dün ona bişey söylemedim soylemen gerekiyormu bilmiyorum konuşmalimiyim sizce?

Söylemeliyim
Söylemeyelim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşimin eski ilişkisini öğrendim, bana ilişkim olmadı demişti. Soğudum, ona söylesem mi?
Cevapla