Bir erkek bir kızın ilk sevgilisi olmayı mı daha çok ister yoksa önceden tecrübesi olmasını mı?

Şimdi benim hayatımda kimse olmadı öyle çok rahat takılan biri değilim. Şimdi bir sevgilim var ve bugün yarın hayatında benden önce biri var mıydı diye soracak biliyorum. Bazı arkadaşlarım yalandan “evet” de erkekler bunu daha havalı bulur. Talibi çokmuş önceden de vs der dedi. Ama kuzenim “doğruyu söyle eğer gerçekten adamsa senin kıymetini bilir ve onun için ilk olmandan gurur duyar” dedi. Sizce hangisi?

Bir erkek bir kızın ilk sevgilisi olmayı mı daha çok ister yoksa önceden tecrübesi olmasını mı?
Cevapla