İşe makyaj yapıp gittim diye erkek arkadaşım, "Kime süslendiysen ona git," dedi. Saçma değil mi?

İş yerime makyaj yapıp geldim. (Kendimi iyi hissetmek icin) Evlenmek isteyen erkek arkadaşım bana. kime süslendinse ona git hadi?

Kızlar ben ne yapayım şimdi. Onun güvenini sarsacak tek bir kusur etmemisken. Beni güzel görsün bende kendimi iyi hissedeyim diye makyaj yaptım çok abartmadan hemde. Bana dediği kime süslendin sen dedi. Bende sana ve kendime güzel gör diye. Bana aldırış etmedi. Kime suslendinse ona git hadi canim hadi dedi ve kapattı yüzüme telefonu. Bide bu insan beni zorluyor evlenelim evlenelim ailene soyle diye. baskı yapan biriydi. Ben nasıl evlilik yapmaya güvencem şimdi benim onun bu davranışı karşısında ne yapmam lazım. Aramiycam mesaj atıp peşine dusmiucem bu sefer çünkü ben yoruldum?

İşe makyaj yapıp gittim diye erkek arkadaşım, "Kime süslendiysen ona git," dedi. Saçma değil mi?
Cevapla