1.5 yıllık kız arkadaşım benimle fotoğraf çektirmiyor, bunun sebebi ne olabilir?

İlişkinin en başından beri aynı. Benden 2 yıl 8 ay büyük. 2 hafta önce annesine, birkaç gün önce kız kardeşine babasına anlatmak için ilişkimizden bahsetti. Önceden zaman geçsin daha erken fotoğraf çekilmek için diyordu (7 aylıkken falan), sonra birtakım problemler vardı onları söyledi, sonra tartışmaları bahane etti ki bunlar da fotoğraf çekilmiyorsun tartışmalarıydı. Şimdi de fotoğraflarda 2 kişi çekilince kötü çıkıyorum diyor ve çekilirse de tek çekiliyor benimle buluşmaya geldiğinde hem de benim için hazırlandığında. Bu konuyu dile getirince de hemen tartışma çıkarıp uzaklaşıyor. Zorla söyleye söyleye çekildi ama burnumdan getirdi. Filtreyi açmış kadın gibi çıkmışım tekrar çekmedi burnumdan getirdi yüzüm düşünce çekti istemedim başka zaman çekti. Ama yine aynı çekilmiyor. Hem de benim bu sorunumdan dolayı ilişki ayrılığa kadar gitmesine rağmen. Görüşleriniz nedir?

1.5 yıllık kız arkadaşım benimle fotoğraf çektirmiyor, bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla