güzel olduktan sonra geri kalan hiçbir şeyin önemi kalmıyor sanki
sadece soruyorum, saldırgan algılayıp saçma sapan yorumlar yazmasın bazıları 🙃 :D
güzel olduktan sonra geri kalan hiçbir şeyin önemi kalmıyor sanki
sadece soruyorum, saldırgan algılayıp saçma sapan yorumlar yazmasın bazıları 🙃 :D
Sadece güzellik değil önce güzellik. İlk olarak güzelliğe bakıyoruz. Beğenirsek hoşumuza giderse o zaman da karakterini merak ederiz ve konuşma da ona göre yönlenir. Hem güzelini hem de kafa yapısı uyuşanı ararız. Siz de aynı şekilde hem yanınıza yakışanı hem de uyumlu olabilecek birisini ararsınız.
hayır bazıları için sadece güzellik yeterli oluyor onu diyorum. ama bir yerden sonra sıkıntı çıkıyordur illa
Cevap
5Cevap
Bir erkek olarak cevap:
Tescilli biçimde doğrudur
sadece güzelliğe tav olan kişilerin sonrasında o kadınlardan yola çıkarak genel olarak kadın cinsini eleştirmesini doğru bulmuyorum
Anlıyorum ama bir de şöyle bak en iyisini bulmak adına diğer erkekleri sadece ilgi malzemesi yapan bir cinsiyet sence ne kadar iy
ben kişilerden bahsediyorum bütün bir cinsiyetin tamamından değil:Dd
Burada guzel oldugum halde bana bakmiyorlar benden cirkin kizlara bile bakiyorlar diye isyan eden birsuru kiz gordum oyle olmuyo o isler feminen degilseniz erkekler size bakmaz aradiginiz cevap bu
güzel olduğum halde bakmıyorum diyen kişi belki de güzel değildir nereden bilebiliriz hshad
feminenlikten kastın hal, tavır, enerjiyle mi ilgili
Evet tamamen onunla ilgili. Çirkin kız olmak fakir erkek olmak gibidir. Fakir erkek de çirkin kız da sevilmez değil ama sen güzel olduğun halde feminen değilsen, sadece abazanların ilgisini çekersin. Yani her iki cins için de çekici olmak, cinsiyetini iyi yansıtmakla ilgili
Erkekler vitrindeki mankenleri seviyorlar üstlerindeki kıyafet ya da kumaşın kalitesi ilgilendirmiyor onları çok
dediğin gibi olması çok sinir bozucu. kadını obje gibi görmek, yanında gezdireceği süs eşyası gibi görmek demek bu. elbette herkesin bir güzellik anlayışı vardır, herkes dış görünüşten etkilenir bir noktaya kadar. ama sadece buna indirgemek kadını insan yerine koymamak gibi bence. sanki kadınların ne kişiliği ne ruhu var sadece et parçasından ibaretler. güzel kadın için de çirkin kadın için de geçerli bu bakış açısı
Evet maalesef ne kadar yanlış olsada bu mantık var ve bu kişiler bu mantıkta evlendiğinde ve kadın bir süre sonra değiştiğinde sadakatsizlik başlıyor işte.. çok şükür öyle bir İnsan hiç olmadım
güzellik çok önemli bir faktör. her şey değil ama çok şey.
bence de çok şey ama bazıları için her şey :D
karakterde çok önemli. çok güzel olup sırf karakterinden dolayı yüzüne bakmayacağım tipler var.
İlk dikkat ettikleri şey o zaten de sonrası karakter de devreye giriyo
evet biraz öyle sorunlar tanıdıkça başlıyor sonra da, ama erkekler güzellikten etkilenir bu gerçek.
bence de. biz daha az etkileniyoruz dış görünüşten. en azından kendi açımdan öyle
Benim için de
Kadınlarda aynı fark yok onlarda erkekte tipe fiziğe bakıyor aynı
bence kadınlar daha az önem veriyor dış görünüşe
Erkeklerin hepsi kadında masumiyet oranına bakıyor
masumiyetten kastın ne
Saflık, doğallık, hergün farklı elbiseli, farklı modellerden değil. Erkekler ruhçudur dış görünüşü sevmezler. Ama sever gibi yapabilirler bazen özünde mideleri bulanır.
hiç inandırıcı gelmedi "erkeklerin hepsi" dediğin için hdhs ayrıca ben sevmek aşık olmaktan bahsetmiyorum illa hoşlanmak ilgi duymak peşinde koşmak sevgili olmak vs
Hoşlanmıyorlar aslında kendi kendilerini bildiğimiz şeylere şartlandiriyorlar. Ne zamanki bıktılar artık.
Evet kesinlikle o yüzden sevgiyi haketmiyorlar
yani birini sırf güzel diye sevip sonra o kişi tarafından üzülünce zırlamasınlar sonra tüm kadınlar karaktersiz iğrenç varlıklar oluyor :D bazılarının kişiliği yüz metre öteden belli oluyor mesela buna rağmen tav oluyorlarsa o da onların sorunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?