Selam millet 🖐️ Arkadaşlar konumuz uzak mesafe ilişkisi! Uzak mesafe ilişkisini yürütmenin formülünü bilen varsa yazsın, başaranlar nasıl başarıyor? Gülme komşuna gelir başına diye boşuna dememişler sanırım... 😀
Uzak mesafe ilişkisi yürütmek istedikten sonra kesin yürür mü, bir formülü var mı?
Taraflar birbirlerinin ne yapıp yapmayacağını bilip birbirlerine güvense uzak mesafe olsa bile her türlü yürür. Aslında ilişkilerin büyük bir kısmı bilinmezlikler yüzünden yürümüyor, ben karşımdakini tanıdıktan sonra neden olumsuz şeyler düşüneyim ki? İstediği kadar uzak olsun tanıyorsam sıkıntı yok
Formülü tarafların birbirine olan saygısı ve sadakati sanırım. Her zaman yanındaymış gibi hissetmek gerekir ama bunun için de karşı tarafa güven vermek gerekir. O zaman önce güven.
Dibimizdekinden belki daha iyi olur veya ölümüne nefret ettirir. Güven ve anlayış varsa devam eder, aklında “özlüyor mu, unutuyor mu?” şüphesi olmazsa devam edebilir.
Kadın ve erkek birbirlerine aşk ve güven konusunda gerçek bir bağlılık hissediyorlarsa bence kilometrelerin zerre önemi kalmaz. Kavuşmak en güzel ideal olur🍀🖤🗝️
Yani abla bence yürür :D ama burada anlaşabilmek çok önemli.. yani eğer iki kişi de birbiriyle uyumluysa sürekli konuşuyorlarsa bir şekilde iletişim kurabiliyorlarsa neden olmasın.. tabi ki de kolay değil sürekli uzak olmak mesela buluşamadığın için birbirini tanımak daha uzun sürüyor ya da soğuma da oluyor ama dediğim gibi ikisi de eminse ya da birbirinden hoşlanıyorsa bence mümkün..
gayet de güzel ilişki olur ve mutlu olurlar.. karşılıklı anlayış ve sevgi lazım sadece 🌺
Kişilere bağlı. Karşılıklı iyi niyete bağlı. Şüphe oluşturmadan, sağlıklı bildirimler yaparakz karşıdaki istemeden bildirimleri görsellerle destekleyerek yürür. Ama bir taraf ghostlamaya başlarsa, bildirim yapmazsa , şüphe uyandıracak hal ve hareketler yaparsa geçmiş olsun.
Yani kısacası sorun mesafe değil sorun da çözüm de kişilerin tutumu, karakteri, tavrı.
hayırlı olsun. Zaten ben yapmam diyenler o şeyi yapıyorlar sitede çok örnek var.
Eğer ki buluşabiliyorlarsa bu ilişki yürüyebilir.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkürler Novel. Buluşmak sorun olmayacak hiçbir zaman. Mesela şu anda benimle cumartesi gidecek. Diyelim aradan 10 gün geçti gel dedim yine gecelecek burası garanti. Bana da yürüyebilir gibi geliyor. bence bu mesafe avantaj bile olabilir ilişkinin selamati açısından.
Bence güzel bir ilişkiyi hak eden birisin öncelikle bunu söylemek istedim. Bu sitede çok fazla ilişkiye şahit oldum çok fazla şey gördüm, duydum ve öğrendim. 1 hafta, 2 hafta gibi sürelerde ilişkiler kolay zedelenmezler elbette gerçek sevgiler barındırıyorsa. Yan yana gelme durumu aşılabiliyorsa çok keyifli bir ilişki içinde olabileceğini söyleyebilirim. Tabi ki iyi tanımak, güvenmek vs gibi detaylar olmalı. Zaman da eklediğimizde her şey daha kolay ve yaşanabilir oalcaktır.