2 aylık evliyim, "makyaj malzemelerimle gel birbirimizi boyayalım, eğleniriz" dedim. Eşim çok kızdı, neden?

2 aylık evliyim. Oturuyorduk makyaj malzemelerimi getirdim gel birbirimizi boyayalım eğleniriz diye birden kızıp bağırmaya başladı ben top muyum da normalleştirmeyin de erkek erkekliğini bilsin çağ ne hale geldi de. Ama benim tek amacım vakit geçirip eğlenmkti ikimiziz tek zaten aramızda olacaktı neden bu kadar kızdi anlamadım

2 aylık evliyim, "makyaj malzemelerimle gel birbirimizi boyayalım, eğleniriz" dedim. Eşim çok kızdı, neden?
Cevapla