Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar bir sorum var nolur acil cevap verin?

Şimdi şöyle ben bir işe girmiştim ve 5 ay çalıştım bu beşinci ayım. Mecburiyetten girdim. Ve beş ay boyunca 8500 liraya çalıştım. Şoyle oluyordu bu da , 11402 hesabima yatip , elden 2900 istiyodu bende veriyodum. Ama bana girerken dedi ki , paranı yükseltecegim bende tamam dedim ve mecburiyetten girdim. Bu ay dayanamadım ve işten ayrıldım. Şimdi bugün maaşım yattı ve ona 2900 lira göndermek istemiyorum. Beni sürekli darliyo para para gonder diye. Arkadaşlarıma sordum gonderme hicbir halt yapamaz dediler. Ne yapayım.

(Lutfen beni o parayi kabul etmissin diye yargilamayin , ozel durumlardan dolayi mecbur kaldim)

Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar bir sorum var nolur acil cevap verin?
Cevapla