1,5 senedir bir kıza aşığım, kız benden hoşlanıyor ama geçmiş ilişkisi yüzünden aşka inancını kaybetmiş ve ilişki yapabileceğini sanmıyormuş. Ne yapmalıyım?

Ama geçmiş ilişkisi yüzünden aşka inancını kaybetmiş bende arkadaşına zaman ihtiyacı var toparlansın diyorum kız bir daha ilişki yapabileceğimi sanmıyorum diyo sizce ne yapmalıyım
1,5 senedir bir kıza aşığım, kız benden hoşlanıyor ama geçmiş ilişkisi yüzünden aşka inancını kaybetmiş ve ilişki yapabileceğini sanmıyormuş. Ne yapmalıyım?
Cevapla