Hayatıma birini alınca benim disil enerjimi sömürüyorlar kizlar sizede oluyor mu ya?

Asik olmayinca falan aşırı iyiyim evet ask mutluyken cok guzel bir duygu ama ilişki b. ka sarinca cok pis çökertiyor insani ve gerçekten adam gibi adama denk gelmesi cok zor oldugu icinde bi sure sonra iliskide denge değişiyor ve benim dişil enerjim cilvem vs her seyim değişiyor iliskideki sorumluluk vs erkegin almasi gerektigi sorumlulugu ben üstleniyorum zamanla bence iliski yapmadan kiz ortaminda takilmak daha cok enerji yukselten bir olay ne diyorsunuz benim gibi olan var mi
Hayatıma birini alınca benim disil enerjimi sömürüyorlar kizlar sizede oluyor mu ya?
Cevapla