Eskiden hiç sosyal medyadan istek falan gelmezdi bu kadar. Bi flörtüm var şimdi. Takip isteği , mesaj isteği , gerçek hayatta bir yerlere davet edenler falan.
Flörtüm yokken böyle değildi. Enerjimiz değişiyor diye mi oluyor bu bdbsb
Eskiden hiç sosyal medyadan istek falan gelmezdi bu kadar. Bi flörtüm var şimdi. Takip isteği , mesaj isteği , gerçek hayatta bir yerlere davet edenler falan.
Flörtüm yokken böyle değildi. Enerjimiz değişiyor diye mi oluyor bu bdbsb
siz kadınlar sosyal medya uygulamalarından 20 erkekle konusup reelde 5 erkekle date cıktıgınız için biz erkekler daha fazla cabalıyorurz artık bu konuda gerçi çabalamanın karsılıgını alıyoruz sıkıntı yok 5 kadınla konusuyorsak 4ü tek gecede bitiyor diğeri bi diğer 4 kadını bulana kadar devam ediyor :)
Çok yargılayıcı konuştun. Ben flört olmasına rağmen gelen istekteki kişilerin yüzüne bakmıyorum. Ki bu flörtle de daha yüz yüze görüşmedim. Ona rağmen böyle bir sadıklık seviyesindeyim
çok nadir bir insansın genelleme olarak konusmak istemem ama çogu kadın böyle maalesef umrumdada değil gerçi bu devirde aşk evliliik falan hikaye evli tanıdıgım cok kişi var hepsinin f*ck var haberin olsun
Evet maalesef her iki cinsiyette de böyle insanlar mevcut. Bu yüzden iyi düşünmek seçmek lazım
üzgünüm ama artık cok zor bu devirde özellikle ya cidden bak benim sevgilisi olan 10-20 erkek arkadaşım var hepsinin 3-4 yedek sevgilisi var çoğu erkekte böyle aslında burada olan efendi erkeklere ve iyi kalpi kadınlara oluyor ama bu devir böyle çok üzgünüm ama yanlış devirde
Deme ya aklıma öyle ihtimaller sokma. Zaten benim flörtün de rahat bir yapısı var. Ya yedeksem şüphesine girmemem lazım
belkide bahsettiğim efendi bir erkekte olabilir umarım cok saf temiz kalpli bir insandır
Cevap
4Cevap
artmıyor..
Seni çoğu soruda görüyorum. Toplu olarak aşk büyüsü falan yapmamız lazım senin için. O doğru insanı sana bulmalıyız
Ben hepsiyle konuşuyorum gizli gizli daha iyi zevkli ve keyifli
Ee ama sevgiline yazık değil mi? O senden mesaj ilgi falan beklerken sen başka kişilerle konuşuyor oluyorsun
Sevgilim yok flörtken
Ben flörtken de yapamıyorum ya
Nerelisin
Durduk yere niye sordun ki djsj Şehirlere göre analiz mi yapacaksın
Merak ettim sadece gizlisin zaten
Kayseriliyim
Hımm iyiymiş
Gerçekten niye böyle abi
Normal zamanda da yalnızlıktan ölürken bir boşluk sessizlik oluyor
Çünkü bu kural yazısız
Hep böyle oluyor ama normal zamanda gelse bu kadar içlerinden birini değerlendirirsin. Sadece flört olduğu halde istek atanların profil fotosuna da tıklayamıyorum djsj
Baya öyleyim de flört ettiğim beyefendi öyle mi bilemiyorum
Test mi edeyim diyorsun
Bunu beceremem ben pek ya zaten ciddi ilişkiye dönmez diye tahmin ediyorum. Duygusal açıdan güzel de aramızdaki dinamik. Hayat tarzlarından tut karaktere her şey farklı
Libido değil ya. Onunla konuşurkem sanki yıllardır benimleymiş gibi hissediyorum. Çok tanıdık bir hissi var. Ama bir yandan da bizden olmayacağını biliyorum. Hoşlanıyorum gibi düşün.
Tamam edeyim
Ettim
Hayat
Murphy kanunları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?