Kızı seviyorum ama kısa cevap veriyor, açılamıyorum. Ne yapmalıyım?

3 gün önce okuldan bir kızla tanıştım aşık oldum şu anda arkadaşça konuşuyoruz ama kızı seviyorum çok geç bakıyor mesajlara ben hep soru soruyorum konu üretiyorum o fazla konuşmuyor yüz yüze konuşamiyoruz bakmaz diye açılamiyorum ne yapmalıyım gidip konuşmalımıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
3 gün önce okuldan bir kızla tanıştım aşık oldum şu anda arkadaşça konuşuyoruz ama kızı seviyorum çok geç bakıyor mesajlara ben hep soru soruyorum konu üretiyorum o fazla konuşmuyor yüz yüze konuşamiyoruz fazla. bakmaz diye açılamiyorum ne yapmalıyım direkt mesaj yoluyla konuşmalımıyım
Kızı seviyorum ama kısa cevap veriyor, açılamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla