Hoşlandığım biri var, ona açılmayı düşünüyorum. İlk adım atanın kız olması sizce nasıl?

Hoşlandığım birisi var ve yakında ona açılmayı planlıyorum eğer ki bir davetime icabet ederse. Peki bir kızın böyle bir ilk adımı atması sizce nasıl bir şey?

Hoşlandığım biri var, ona açılmayı düşünüyorum. İlk adım atanın kız olması sizce nasıl?
Cevapla