Demediğimi bırakmadım numaramı sil diyorum silmiyor cevap da asla vermiyor neden böyle yapıyor?

tartiştik ayrıldık sessizliğe gömüldü önceden de bunu yapmıştı bir hafta cevap vermedi geri döndü yine yaptı bir açıklama bile yapmadı hergün yazdım bişe söylesin diye cevap yok en son ağzıma geleni söyledim ağır konuştum numaramı sil dedim hala silmiyor neden sizce

Demediğimi bırakmadım numaramı sil diyorum silmiyor cevap da asla vermiyor neden böyle yapıyor?
Cevapla