Sürekli buna üzülüyorum sevgilim olsun bırakmasın beni hayatımın anlamı olsun ciddi bir ilişki evleneceğim kişi sosyal medya da bebek gibi davranan erkekleri görünce o kadar özeniyorum ki şu zamana kadar benim telefondan öteye gitmedi asla sadece telefonda devam etti ciddi bir sevgililik durumu yaşayamadım bilmiyorum nasıl oluyor ne oluyor bu zor geçen süreçler de insana ayanak gerekiyor #aşk ilişkileri ilişkiler
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence yakında sizi de seven olur. .
Needen biliyorsunuz
Herkes ister… Hele reelsları görünce insan özenmiyor değil yani.
Evet bence bu reelsler bozdu dengemiizi cidden bak sosyal medya da o kadar fazlalasti ki insanı depresyona sokuyor ya da şöyle düşünüyorum kendi kendime yakında hayatım değişecek o anlamda o zaman yakın ki Allah beni şu an vermemekle imtihan ediyor diyorum nedense kendime
Anımızın tadını çıkaralım inşallah bir gün bize de nasip olucak.
Çok haklısın inşallah nasip olur en güzeli
Kimseyle kendini kıyaslama bence sende hakettiğin sevgiyi görürsün umarım
Ben öl*nce falan olur şansıma o zamanda olsa ne olmasa ne hayattan göçmüş olurum. Umarim gönlünce brii çıkar karşına
Ya sen yaşadın mı bilmiyorum ama hiç doğru dürüst ilişki yaşayamamak yüz yüze bile gelmemek buluşmamak kimseyle 😔😔
Yarabandı oldum beni kim neden sevsin ki. Birilerine yarabandı oluyorum sadece sevildiğim falan yok yani
😔😔 anlatmak ister misin
Bende yarabandı olmadım ama aldatıldım
Zaten exini falan takip ediyordu kızın adını söyleyince dalıp gidiyordu. Sevgililer gününde kendi eliyle anı defteri yapmış kıza bana bir çiçek bile almayan adam. Ailesiyle falan tanıştırmış hep. Beni ailesine falan demedi zaten. Oyle işte anladım anladığım anda yolumu ayırdım adam unutmamış belliydi yanında kalmanın bir anlamı yoktu
Kaç aylıktı çok kötü olmuş gerçekten yaa
Ne kadar sevgili oldunuz yani
2 ay
Aferin en azından kısa sürede sana farkettirdi sende bıraktın iyi yapmışsın gerçekten
Kurtulmuşsun
Pslik srfsler
Birde 3 gün önce kuzenime takip isteği atmış enayi
Ne alaka ona niye istek atıyor
Beni engellemişti bilmiyorum kuzenime atmış bende anlamadım ilgi manyağı resmen
Bence engelledi baktı yazmıyorsun daha o da böyle bir şey yaptı yazmadığın k#ymuş sakın yazma bir süre sonra kendisi yazacak görürsün kuzenine de istek atması ona mesaj atmanı istemesi için zaten hani neden kuzenime istek atıyorsun demeni bekliyor aslında
Beni engelleyen oydu zaten eski sevgilisini bile engellemedi beni şak diye engellidi bir yazsa da içimdeki kırgınlığı döküp şutlasam
İşte seni bir hırsla engelledi bence siz tartistiysaniz eğer aranızda artık ne olduysa senin ona yazacağını düşündü engellesem de zaten bir şekilde ulaşır yazar vs diye baktı yazmıyorsun hiç o da böyle bir şey yaptı kendince dikkat çekmeye çalışmış yani kuzenine istek atıyor ki ara da senin ona mesaj atman için bir bahane olsun içimden ioyle geçti
Ben sildigim insanı silerim ama onu bilmiyor iki elim kanda olsa yine yazmam ona
Aslında yazıp içimdeki kırgınlığı doksem çok iyi olurda ama yapmam
Saçma gelecek ama oglak burcu musun
Nerden bildin
Beni aldatan kişiye de ben içimi dökemedim aylardır içimde kaldı söyleyemediklerim şu an sevgilisi var ben bile aradan kaç ay geçmiş hâlâ acaba yazsam miydim diye düşünüyorum ani hareketler insanı pişman ediyor
Ohaa 😂😂😂
Bilirim o soğukkanlılığı aldım senden ve oğlaklar da da iddialı konuşma vardır
Bence cidden değmez ya ne halt yerlerse yesinler. Yazdigi zaman ayvayı yedirecegim ben ona
Ya orası öyle ama şöyle düşün ki içine attığın şeyler senin aslında altından kalkamadıklarin anladın mi sen biri seni üzdüğünde biri seni kırdığında içini tam dökemezsen aylar geçse de keşke şurda şunu deseydim der durursun kendi kendine keşke diyorum bende o zaman daha kesmeden tamamen yazacağım ne varsa yazsaymisim da içime bu kadar dert olmasaymiş
Haklısın ama yani yazsan da anlar mı seni o da var
Anlamaz seninkinden bir umut var da benim yazacağım kişiden gerçekten yok çünkü sevgilisi var yazsam da zaten oralı olmaz bak ben şeyi sevmem he bitti mi tamam bitti sana açıklama bile yapmayayım onun için kılımı kıpırdatmayayım öyle bir dünya yok söyleyeceksin sonra bakacaksın yoluna söylemeden içini dökmeden sen o yükün altında kalkamazsın o kişiyi de tam unutamazsın ne zaman dersin tamam ben içimi döktüm her şeyi dedim o zaman aylar geçse de o kişi umrunda olmaz
Anladım benimde imkansızdi aslında engelledi beni ben o zaman diliminde kendi içimde affedip yeni bir sayfa açtım. Belki de yazdığında kırgınlıgimi bile vurmam çünkü öyle birine koz vermek istemem
O da doğru belki de umursamaz olmak daha çok kazandırır insana inşallah bizde mutlu oluruz
Umarım başınızı şişirmiş gibi oldum kusura bakmayın lütfen
Yok canım ne kusuru iyi geldi bu iyi geceler sana 😇
Sana da 😊
Bnde bebek gibi seveceğim insan arıyorum. Ama hiç kimse bebek gibi sevilmek istemiyor 😥
bebek gibi sevilen kızlar genelde bebek gibi seviyor ondan oluyor ben kimseyi bebek gibi sevemıyorum ondan olmuyor
Alakası yok bence
bebek gibi sevilen kızlar zengin oldugu icin seviliyor
O nerden çıktı yaa 😅
hersey para olmuş diye
Öyle bir sevgiye layık mısın acaba bir de o var
Layığım o da ne demek
Layığım demekle olmaz ki o ikna etmen lazım beni
Niye layık olmayayım
En güzelini yaşadım
şu an peki
Ya evlilik ya okul arasında kalınca ayrıldım ama bende ki emeği tarifsiz
Yaşın doğru mu? 31 yazıyor da yoksa 20 lerde var mısın ve eger profildeki sensen bence cok güzel oldugun için bu kadar sevilmişsin🥲🥲
Bio da ne varsa benim teşekkür ederim sevilmenin en büyüğünü saf derun yaşa, yaşa ki sevilmenin güzellikten geçmediğini tecrübe et ne yani sâlak karı mıyım benim kafam samandolu mu ondan mı bedenim sevildi:( ben uykuya gidiyorum çiçeğim gün gelir yaşarsın
Olur Be Üzmeye Değmez Kendini
Üzülmüyorum aslında sadece sabırsızım artk
Haa Olur Hemn Insallah
İnşallah
Olur umarım hemen shhz
Off 24 olcam seneye bari 24 de gelse 🤧🤧🤧
Kim istemezki
Off şu son zamanlar herkes çok ister oldu sosyal medyadan sebep herhalde ama sosyal medya da o tarz videolara çok bakmıyorum niye böyle oldum anlamadım
İnsansın sende tabiki istersin
Orası öyle de önceden max 1 2sene önce asla istemezdim yaa ne oldu bana anlamadım
Duyguların depreşmiş
Beklentiyi yüksek tutmamak lazım
Ben tutuyorum
Siyah poşeti getirin
Fabrikası lazım bana
elbet bir gün!!
Elbet
Bakalım kısmetimizi bekliyoruz nerdeyse 🙂
Bizim olmayacak
Hayirlisi
Yaş kac