Aldatıldığınızı öğrenseniz karşı tarafa söylemeden mi ayrılırsınız?

Arkadaşlar 3 ay önce beni aldatan ex erkek arkadaşım beni terk etti ve daha önce beni aldattığı kızı tekrar ekleyip konuşmaya başlamıştı. ilişkimiz toksikleşmişti ve bana iğrenç davranıyordu ara vermeye karar vermiştik. o dönem kimsenin başının etinin yememek için ve kimseye derdimi anlatamadığım için (özel sebepler de vardı) bir tane sohbet uygulaması yükleyip (popüler sayılır) oradaki insanlara derdimi anlatıp tavsiye almaya başlamıştım. Tabi uygulamayı sildim ama mesajları sildim mi hatırlamıyorum. ex erkek arkadaşım ayrılırken çok saçma bahaneler bulup ayrılmıştı ve sanki bir şeyi ima etmeye çalışıyor gibiydi acaba böyle bir şeyi bir şekilde öğrenip (mail hesabıma girerek vs) bana söylemeden mi ayrıldı bi bahane bularak. daha sonraları da aldattı diye bir şey duymadım ama benden nefret ediyormuş gibi hissediyorum ve benden intikam almak için mi yaptı acaba bunu ayrıldığımızdan beri sadece st lerime baktı şuana kadar hiç yazmadı aramadı. fikirlerinizi merak ediyorum ben gerçekten aldattığımı düşünmüyorum ama sizin de fikriniz önemli

Aldatıldığınızı öğrenseniz karşı tarafa söylemeden mi ayrılırsınız?
Cevapla