kendi ayrılmak istemişti, 5 ay sonra geri döndü. ilk günler günaydın falan yazdı ama son 3 gündür ben yazıyordum.
bugün de saat 12 oldu hâlâ mesaj yok. yazmalı mıyım yoksa o mu çabalasın?
kendi ayrılmak istemişti, 5 ay sonra geri döndü. ilk günler günaydın falan yazdı ama son 3 gündür ben yazıyordum.
bugün de saat 12 oldu hâlâ mesaj yok. yazmalı mıyım yoksa o mu çabalasın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kendinden fazla ödün verirsen sonuçlar hüsran olabilir kankam. Alttan almanın sınırlarını zorlamakla kalma, umursama bile
çok haklısınn zaten önceden fazla fedakarlık verdim farkındayım ama bu 5 ay yokluğunda çok şey öğrendim artık beklentiye girmeyeceğim ama geri geldiyse o çabalamalı bence yoksa ben çaba gösterdikçe annesi gibi görüyorlar
Beş ay aklı neredeymis.. seni zamanında yarı yolda bırakan biri.. emin ol yine bırakır
Bırak o atsın olmadığı günlerin şerefine
aynen öylee 5 aydır yoktu zaten ha bir de saat 14.30 oldu hâlâ yazmadı, giden kendisiydi geri geldiyse de beni elde etmek için çabalamalı
Kolay kız olma biraz burnu sürtülsün ondan sonra bakarsın
Yazma kendini geri çek
O çabalamalı.
Sen at o atsın atın ya çok önemli mi
o cabalasın
haklısın, sence her gün günaydın ya da iyi gecwlwr yazmak gerekli mi?
Yok Bence atma
atmadım ve saat 14.30 oldu hâlâ yazmadı en iyisi umursamamak sonuçta 5 ay yokluğuna alıştırdı kendisi
Aynen öyle boş ver takma kafana sana aşk mı yok istediğin yerde bulursun istediğini atma
5 ay aklı nerdeymis bırak o atsın mesaji
Yazma
yazmadım daha da yazmadı saat 14.30 oldu ben de uğraşmam artık çünkü zamanında çok çabaladım keyfi bilir
Boş vakitlerini doldur çünkü seni sevmiyor, herşeye rağmen guclu kadın ol
Yazma
bence de, içimde bu ağır basıyor
İçini dinle o zaman
öyle yapayım teşekkürler
Rica ederim
Göz boyamalık yazmış bi kaç gün zaten
peki sence günaydın iyi geceler mesajları önemli mi yoksa takılmaz mı böyle şeylere?
Kişiden kişiye değişiyor