Geri dönen sevgilime günaydın mesajı atmalı mıyım yoksa onun atmasını mı beklesem?

kendi ayrılmak istemişti, 5 ay sonra geri döndü. ilk günler günaydın falan yazdı ama son 3 gündür ben yazıyordum.

bugün de saat 12 oldu hâlâ mesaj yok. yazmalı mıyım yoksa o mu çabalasın?

Geri dönen sevgilime günaydın mesajı atmalı mıyım yoksa onun atmasını mı beklesem?
Cevapla