%70 tip %30 karakter
%60 tip %40 karakter
Tam yarı yarıya
%60 karakter %40 tip
%70 karakter %30 tip
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
%40 tıp olsun %60 karakter olsun isterim çünkü her yüzü güzel boylu poslu bir erkek ideal erkek olmayabiliyor içeriği boştur senin ruhuna hitap etmeyebilir kaba bir adam ya da şiddete meyilli birisi olabilir sadakatsiz olabilir fiziksel görünüş bir yere kadar ama sonrasında kişilikle ve ahlakla ilişki yürüyor. Oyuzden her şey göründüğü gibi değildir
🙋🙋
Fiziksel olarak beğenip ilgi duymadığım birisini tanımak için çaba göstermem. Bu yüzden karakterini anlayabilecek kadar tanıyacağım her erkek iyi görünüyor demektir.
Her ne kadar çoğu kişi karakter desede dış görünüşünü sevmediğimiz bi insanı tanımak istemeyiz ve o zaman zamanda karakterin anlamı kalmaz hoşumuza gitmeyen birini tanımak istemeyiz
Cevap
6Cevap
Ben karaktere bakıyorum sadece.. kadının güzelliğine bakmam
%100 tip olsun cinselliğimi doyurayım karakter idare edilir.
Her kadın sorunlu bu yüzden karaktere artık bakmıyorum.
Dün yaklaşık bir aydır konuştuğum kız saçma sapan davrandı bende soğuk davrandım her yerden engelledi.
Kadınlar gerçekten tuhaflaştı.
Anneme bakıyorum ne kadar kadınsı halama bakıyorum kadınsı hepsi.
Günümüz kızlarına bakıyorum erkek gibiler.
Dik başlı, saygısız ve uyumsuz birçoğu
Neden sence?
Ben çalışma internetin ortaya çıkmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
Sosyal medya geliştiğinden beri kadınlar o kadar kendine olan talebi gördüki seni kaybetsem kaç yazar yerine binlerce talibim var diye bakıyor.
Çoğu erkek yalnızlıktan eriyor.
%40 tıp deme nedenim bazen ortalama üstü olupda karakter, tavrı, tarzı ile etkilerse orani 50 den düşürur
2 si de yüksek olabilir yüzdesi yok.
idooo napiyon
%100 karakter
Ben bir güzellik işletmecisi değilim ki podyumda sergileyeyim, gözlerimi kaybettigim zaman güzelliği bana bir şey katmayacak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?