burdayım dermiş gibi. Hoş bir şey yazdım hani crvap vermeyecek kadar bir şey olsa kabalık yapardı ama neden sessiz kaldı bilmiyorum. Başkasını seviyor derseniz ilişkisi var vs yok.
Ciddi ilişkiden sorumluluktan kaçan biridir, benden de kaçmaya çakışırken yakınlaştı, yakınlaşınca da ne yapacağını bilmiyordu, devam edince hem burdaydı hem olmamak için uzak durmaya çalışıyordu.
Seni istemiyorum hiç diyemedi, ya da başka birine gitmeyeceğimi de emindi, sadece drvam edersem ilişkiye doğru gider diyip uzaklaşıyordu. Gönül eğlendirecek bir şey yapmadı bana karşı..
Ber@berliğim/z oldu o netsizliktrn kaçan bendim, aylar sonra bana geldi yavas yavas yakınlaştı, ama net okmayınca yapamadım sonra yine yazdım ona.. cvp vermedi ama izliyordu beni.. ki çok kabadır bir şey istrmeyince pat diye söyler..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
sevmeniz
karşılıklı mı..
Bilemem ki :) hissettiğim şeyleri ve hissetirdiği şeyi aradınds ne kadar fark var.. fakat 6 ay onu aramayınca 2-3 ay yakınlaşmaya çalıştı sonra da yazdı, hani hem yapamıyor çünkü elimi tutsa ciddiyr gidecek o ds ondsn korkuyor ve mesafeli durmayı çalışıyor. Yazsaydı eğer görüşecektk kendine karşı gelemezdi onu biliyorum. Yazmamak daha kolay mı acaba :) nasılsa kız beni sever ama henuz erken yapamam vs vs
Giç de öylesine yazmadı bana hep mesafeli hep çekinerek hep dikkatli
denkseniz
sahiplen derim
Çok uyum vardı aramızda gözümden anlardı :) o kadar çok sevdim seviyorum.. Sahiplen demek ne demek istiyorsunuz ne yapabilirim?
Hani baskılı olamıyorum karakterime ters geliyor, yazdığım mesaj hala duruyor cevapsız.. başka ne yapsam bilmiyorum
iyi adam dır
yaşınız uygunsa
tutt bırkâma
Ben 28 kendisi 33 uygun yani :) ama nasıl tutayım nasıl iletişme geçeym bilmiyorum
çok harika..
Harika de adam dönmüyor mesajıma :) dadece izliyor iletişme geçmiyor
tanışmanız nasıll
Belki canın sıkkındır
Canın sıkkındır derken o yüzden mi bekletiyor cevap yazmadı? :)
Ben pek anlamam erkek kafasındsn aslınds ne olursa olsun söylemesi lazımdı diyorum da ne bilim :)
Belki Adamın canı sıkkındır morali bozuktur kafasına bir şey takıyordur ama sana döner
Erkekler öyle yapar diyorsunuz bana çok tuhaf geldi anlam bulamadım vr çok kırıldım
Ben crvap almayacak kız değildim hep sadık kaldım hep sakin bunu ds çok iyi biliyordu, son goruşmemize aylar geçse de beni sevdiğini biliyordum dedi.. hayatıma kolay insan alamadığımı da biliyor.. ve ona hiç sesimi yükseltmedim trip atmadım, benlik değil sevmem öyle şeyler. O yüzden cvp alamayınca ister istemez zoruma gitti. Ama tuhaf da buldum. Rahatsız olsaydı eğer illa bir şey derdi
Neden atmasin
İşte bilmiyorum biraz durumu özetledim okumuşsunuzdur belki, hiç de kavga etmedik hiç de kotu davranmazdı bana hep dikkat ederek çekinerek hiç görüldü atmazdı, kendi bana geldi zaten aylar sonra o yazdı, ne kadar sevdiğini biliyor, ama hem yazmadı bana hani cvp vermedi, ama beni izliyordu daha geçenlerdr wpta hikaye attım onu açtı, ki o istemeyince bir şey yapmıyor. Ama anlayamadım nedrn sessiz kalıyor, bana yazarsa eğer görüşeceğiz görüşürsek eğer biraz derin konular aramıza girer, kendisi girer o konulara zaten hep yaptığı gibi. Ve netsiz olamayız artık.. ama olumsuz yazarsa gideceğimi biliyor... bilmiyorum
Canı öyle çekmiş belkide tribünü cekemeisti
Niye ama.. hiç trip de atmadım sevmeme zaten çatışmayı kavga etmeyi
Ne bilim git sor ona
E zaten söyledim mesajıma cvp dönmedi sorun orada nasıl da gidip bir daha yzayim ne diyim
Bilmeyeceğini biliyorum da ne düşünüyorsunuz merak etmiştim
Kızım kıçı kırık iki şeyle tahmin etmemişti bekliyorsun git konuş korkmayın su unsanlardan ya yahu yeter be ilk adımı at Allah allah
Ben ilk adımı yazarsk atmadım mı? Şimdi bir daha yazarak neden cvp vermiyorsun mu diyim? Bunu mu diyorsunhz
Aynen öyle aynen
Bir erkek olarak buna nasıl bakar sence
Normal bakar
Çoğu insan diyor ya erkeğe çok yüz verirsen sevgini gösterirsen nankorleşir seni elinde bilir vs vs ondan sordum :) acaba doğru mu diye
Sen erkeğe tapacan mi
Sizi anlayamadım :) ben sadece ters tepki almak istemiyorum alırsam eğer kırılırım ve patlarım çünkü çok sabırılı oldum. Gep merhametli davrandım ona hep sevgimi verdim, acaba dedim o görüldü attıktan sonra yazarsam ya da direk ararsam daha fazla nankorleşir mi, çoğu insan dediği gibi erkeğe sevgini göstersen seni elinde bilir vs vs
Sen bardakmisin