Gelmezse konuşmuycam sizce? hem erkek o hem benden zengin hemde benden 10 yaş büyük?

uzak mesafe ilişkisi 2 yillıık hep ben gidiyorum 1 yıldır kendi imkanlarımla çoğu zaman hatta hep nerdeyse uçak bileti vs destek olmuyor hiç şu an çalışmıyorum üç aydır en son bile karttan çekip gittim param olmamasına rağmen kendinin durumu iyi zaman sıkıntısı var işten dolayı sadece bunu belirtim bu defa sen gel dedim cevap vermedi gelmezse ne arar ne sorarım ben bile kız halimle gidiyorum bi zahmet gelsin.
Gelmezse konuşmuycam sizce? hem erkek o hem benden zengin hemde benden 10 yaş büyük?
Cevapla