Aşk İlişkileri Sevgilinizin adınızı dövme yaptırması hoşunuza gider mi? asıkediciklara Takip Et Xper 3 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor sevgilinizin adınızı dövme yaptırması hoşunuza gider miydi? Sevgilinizin adınızı dövme yaptırması hoşunuza gider mi? Cevapla Dövme Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Kalbine yaptırsın dövmeyi 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Sevgilim olsaydı tabi ki de yaptırırdım önemli olan gerçi onun mutlu olması.. ama onun adını kolumda taşımak beni de mutlu ederdi 1 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Lara'yı babam da yazdırır. Kamuran olsa adın yazdıracak mıydı 1 0 Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 , eic 99% +1 yıl Ben vücudun herhangi bir yerine isim yazılmasını sevmiyorum bana mantıksız geliyor. 0 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Gitmez öyle şeyler yapmayalım zaten ben adımı kalbine yazmışım ne gerek var böyle şeylere 0 0 Yorumla
doganburak65 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Yaptirmasin. İlerde ayrılırsak falan dövmeyi her gördüğünde küfür eder bana 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Gitmezdi sonra sıkılıp pişmanlık duyarsa daha üzücü olur. 0 0 Yorumla
HomoVocantem Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Hoşuma gitmez. Geçici hevesler, 3 günlük ilişkiler için vücuduna kanseröjen madde ilave edilmesi çok da mantıklı değil gibi... Sevgisi başka şekillerde ifade edebilir. İlla bir söz, bir cümle mi lazım? 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Kalbine yazdıysa o bana yeter dövme olayı reklama girer hoş değil. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Hiç gitmez dövme bir aksesuar vücudunda taşısa etkilenmem yüzükten etkilenmeyeceğim gibi 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Hayır. Benim için önemli olan ruhuna kazıması.. 1 0 Yorumla
QuiSeVincit Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Gider. Benden de onu beklemesin. Evlenirsem eşimin adını yazdiririm sadece 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. Adımı yazdırmasını istemezdim. 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Gitmez gerilirim djbs 0 0 Yorumla
EverythingİllusioN Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ayrılınca gelen pişmanlık hissi 0 0 Yorumla
KimeÇektimBen Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 76% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı. Sevgilim Beşiktaş ise evettt! 0 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Üstüne milyar dolar verseler gene yaptırmam 0 0 Yorumla
monicavespuccci Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 837 cevap paylaştı. kekoca ama guzel 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı. Hayır gitmez 0 0 Yorumla
Yapbirkahveiçelim Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı. Dövme sevmiyorum 0 0 Yorumla
iremozzturk Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı. evet 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı. Rahatsız olurdum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Kalbine yaptırsın dövmeyi
Sevgilim olsaydı tabi ki de yaptırırdım önemli olan gerçi onun mutlu olması.. ama onun adını kolumda taşımak beni de mutlu ederdi
Lara'yı babam da yazdırır. Kamuran olsa adın yazdıracak mıydı
Ben vücudun herhangi bir yerine isim yazılmasını sevmiyorum bana mantıksız geliyor.
Gitmez öyle şeyler yapmayalım zaten ben adımı kalbine yazmışım ne gerek var böyle şeylere
Yaptirmasin. İlerde ayrılırsak falan dövmeyi her gördüğünde küfür eder bana
Gitmezdi sonra sıkılıp pişmanlık duyarsa daha üzücü olur.
Hoşuma gitmez. Geçici hevesler, 3 günlük ilişkiler için vücuduna kanseröjen madde ilave edilmesi çok da mantıklı değil gibi... Sevgisi başka şekillerde ifade edebilir. İlla bir söz, bir cümle mi lazım?
Kalbine yazdıysa o bana yeter dövme olayı reklama girer hoş değil.
Hiç gitmez dövme bir aksesuar vücudunda taşısa etkilenmem yüzükten etkilenmeyeceğim gibi
Hayır. Benim için önemli olan ruhuna kazıması..
İstemezdim kalbine yazsa yeterli
Gider. Benden de onu beklemesin. Evlenirsem eşimin adını yazdiririm sadece
hayır, benim inancimda dövme lanetlenmiştir
Birileri yine gençlik hatası yapmış
Adımı yazdırmasını istemezdim.
Hayır hiçbir şey ölene kadar sürmez
Kendi bilir ama yaptırmasın
Gitmez gerilirim djbs
Gereksiz bir aksiyom
Ayrılınca gelen pişmanlık hissi
Sevgilim Beşiktaş ise evettt!
Üstüne milyar dolar verseler gene yaptırmam
kekoca ama guzel
Ayrıldığımda koyar
Gitmez. Dövme sevmem.
Hayır gitmez
Baş harfi olabilir
Hayır ölümlü dünya
Gitmez
Yok istemez
Dövme sevmiyorum
cok sacma aq
Yapmam aptalik valla
evet
Hayır.
Rahatsız olurdum.
Hayır
Cring