Asla cvp vermediğim mesaj içerikleri. Cidden aşırı saçma ve sıkıcı. Kimseye tanışmak için merhaba, selam naber yazmayın.. Mesaj kutusu boşa kalabalık oluyor kadınların😉
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
İyi akşamlar...
Kimseye GÜVEN kalmadı maalesef... Herkeste (%90 en azından) hep çıkar için merhaba vs. yazıyor maalesef... Ama inanın %10 da olsa iyi insanlar da var... Ama 90 lik kısmı ile kıyaslayayınca risk fazla olduğu için 10 luk kısmı denemeye maalesef değmiyor :/
Bence de çook sıkıcı. Merhaba, nerelisin, kaç yaşındasın cv doldurur gibi devam edecek muhabbet.
Merhaba, nerelisin kaç yaşındasın 😂 @lokiningecesi
22 yaşındayım yarışmaya Ankara 'dan katılıyorum
Ben de 26 yaşındayım, kalbinize giden yol nereden geçiyor acaba?
Denize açılan her yol kalbime açılır. Ben denizim.
Ben de okyanus. Seni sarıp sonsuza kadar benim olmanı istiyorum. @lokiningecesi Gördüğüm en güzel denizsin ve ben o denizde kaybolmak istiyorum. Benim denizim olur musun🤍
Uuu olayım baari🩵
Uuu oll bari sevgili 💜
@Ahmet373737 nası oldu lan
@Muratyavuz1 Kız benim sevgilim zaten
@Ahmet373737 hee okay, bi an şaşırdım
@Muratyavuz1 😂😂
bak hele hanımefendi kendisi çok iyi sohbet etme kabiliyetine sahip gelmiş hemcinslerime laf atıyor birde. Tek cevap ikizleri sizi
Sizde bir erkeğe merhaba ile karşılik verseniz gerçekten sizi seveceğinimi düşünüyorsunuz
Düşünmediğim için yazmıyorum cvp 😅
İşine gelenedemi yazmıyorsun
Geçenlerde trafik polisi biri yazmış merhaba diye o kadar. Buna ne cvp verip atlıyım yani. Selamun aleykum aleykum Selam mı? 3,5 gün hikayelerime baktı sonra kayboldu...
Profil veya hikayelerde resmin var mı nasıl seni görmüş yazmış
Var evet herkese açık
insanların beni görmesini begenmesini sağlayacak araçlara hiç gerek yok bence. Begenilme veya begenilmeme isteği
Nerde bulsunlar seni uzayda venüsete mi 😂😂 rüyaya mı yatsınlar falanca kişi karşımıza çıksın diye
İşte burada kadere iman devreye giriyor. Yaptıklarımızında kaderi belirlediği gerçeği atlamadan.
Mesele onların seni bulması değil. Senin onların seni bulmasını ne kadar istediğin.
Kader gayrete aşıktır. Oturduğun yerde ne rızkın gelir ne nasibin. Armut piş ağzıma düş olmaz
Gayret karşılıklı eşit olunca mutluluk yakalanabilir. Bir tarafın çabasıyla ölü doğum olur.
Yani doğru ama kadın karşıdaki kişiyi çekici bulursa kuralları esnetebilir :D
Bulsak bile her merhaba ya atlanmaz. Ki ben atlamam
Hayır kimseye mesaj atmam insanların kalbi kötü kimseyide rahatsız etmem
Cevap veren çok kişi var. Normal merhaba yazıyorum konuşmak isterse konuşuyoruz zaten. İstemezse zaten ne yazdığının önemi uok ki
Sen fazla açlara ya da ergenlere yazmışsın. Merhaba ya düşen de ne bilim
Düşme değil ki, muhabbet için kapı. Mesela en son hangi mesajı aldın da dönüş yaptın b
Birine
Uzunca adam gibi kendini ifade eden kibar bi iki kişiye döndüm sadece
Ne yazıp ifade ettiler? Seni hiç görmediler rastgele denk geldiler. Nasıl uzun uzun yazabilirler ki gerçekçi olarak?
Yazan yazıyor valla çokda güzel, dilini cinsellik dışında kullanmayı biliyorlar
E peki madem öyle diyorsan 😂
Toplumda kesinleşmiş bir konu aslında siz nasıl bir yaklaşıma cevap verirdiniz peki?
Hep yanlış hamleler evet farkındayım çok var öylesi neyse söylesene naber
Genelde bi kız bana adım atmazaa bende adım atmam atarsada benimde hoşjma giderse atarım
Amcaoğlu ne yapıyorsun diye giriş yapılmalı değil mi doğru 😛😛😛
Haklı dağılın
Ne diyecek gel sevişelim diyecek halı yok
Hayır geri kafalı bey, adam gibi uzun dikkat çekici bir cümle kurabilirsin mesela.. Çok cahilsiniz. Gel ders vereyim
Senin gündüz gittiğiniz yerlerden ben gece dönüyordum da laf sokmaya devam edersen altında kalırsın engellersin doğal olarak
Onun için mi cahilce yorum yaptın. Burdaki sorumdan sevişme olayını çıkardığına göre aranıyorsun. Faydasız bilgin
Senin yaptığın kişi sayısınca her ne b.. ok varsa o tarz mesajlar geliyor yanı senin gibiler çok da ilgilenmiyorun ben ilgilenmedikce kendini bir b... ok sanan o kızlarda ancak ya hakaret ediyor ya delleniyor ya da ben engellemeden önce o beni engelliyor
Diyeceğim sizdeki kara delik biz de ki yıldız olmadan bir halta yaramıyor yani herkesi onunla kendinize baglayamaSiniz
Bu arada Kelime hazneni geliştir cahilden başka bildiğin bir kelime. yok ilk okula başladıysanız kreş parasını ben vereyim oraya gidin okulda kalabalık yapmayın
Neden her yorumu cinselliğe bağlıyorsun? Bir kadına kibarca dikkatini çekecek bir kaç cümle ile kendini ifade etmesin beyler? Kara delik diye aşağıladığın yerden dünyaya geldin. Rahim kutsaldır. Sadece sizin eğlenceniz değildir. Kelime haznem çok enişte. Karşımda konuşacak mantıklı biri yok 😉 kreş öğretmeniyim çocuğun varsa gönder de senin gibi hoyrat yetişmesin. Biz hamurunu yoğuralım.
Lafım meclisten dışarı size değil yanlış anlamayın kesinlikle ama memlekete çok diplomalı eşşek var
Kavakta boy var ama sadece odun yakmaya yarıyor
Ben cinselliğe bağlamadim tanımadığın birisine ne diyecek önce ya selam ya men ya da nbr der
Mesela : Merhaba naber yazan yüzlerce adam var mesaj kutumuzda ki her kadın aynı durumda. Ve sadece burada değil sosyal medya hesaplarımızda da, Farklı ol dikkat çek zaten hoşlanmış ise cvp verecektir. Nerede denk geldiysen onu ifade et, mesela hafif esprili bi dil kullan, öyle şeyler yaz ki cvp vermemesi imkansız olsun 😅 yani gerçekten tanışmak istediğin birine yazdığın attığın mesajla pareleldir. Sırf yazmış olmak için aynı anda 10 kıza yazdıkları çok belli. Birde azcık ısrarcı olun yahu. Cvp yoksa tekrar yazın
İşte sıkıntı orada dedimya yani kendinize kulmkole yapmak istiyorsunuz ya da genele söylüyorum kendinizi bulunmaz Hint kumaşı sanıyorsunuz adam bir defa meraba demiş selam vermiş sana değer vermiş sende ya karşılık verirsin ya da engellersin israra çok mu gerek var bence yok. Mesela ben sadece bir ya da iki kişiye yazmisimdir cevap vermemiş ise yolun açık diye bir daha yazmadım ha şu anda konuştuğum burdan birisi var gayet efendi dürüst ve samimi adab ahlâk usul içerisinde insanca konuşuyorum ve hiç de yalvartmadi pişman mı hayır çünkü o da bende seve seve sohbet ediyoruz.
Ben kendimi bildiğim için kim. olursa olsun fark etmez kaybeden ben değil o olur ki zaten sizler istisnalar tenzih ederim ama çoğunuz nerde it kopuk varsa serseri tıp yalancı varsa gidiyor onlarla diyalog kuruyorsunuz
Mutluluklar 😀
Teşekkür ederim ama sevgili demedim arkadaş kardeş
Karşı cinsten kimseyle arkadaş olmam, olacağına da inanmıyorum. Konu illaki oraya bağlanır bağlanıyor da.. Yine de muhabbet edebiliyorsanız edepli düzgün ne mutlu
Allah şahidim olsun ama bu tamamen ikili ilişkiler içerisinde iki tarafın da seviyesi ile ilgili bir taraf kaysa er ya da geç dediğiniz gibi olur ya da sohbet sona erer umduğunu bulamayan başka kapıya gider
Yaşınız doğru mu
Yani ateşle barut yanyana durmaz.. Arkadaş kanki bahane
Allah şahit diyorum size kalmış inanıp inanmamak herkes bizim gibi çıkmadığı için herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz haklısınız da
👍
Yağmur hayırdır bacım? Kimi desteğe geldin 😅
kadın dayanışması kesin seni gelmiştir
İşte ilgi görmek için yapılmış bir soru))
Öyle olsa idi gizli sormazdım
İlginin gizlisi açığı olmaz
Kumdan kale yapacak yaşı geçtim ben.. Kimsenin ilgisini dilenmek için sormadım. Cidden aşırı sıkıcı ve saçma asker arkadaşına yazar gibi tek kelimelik mesaj ile cvp alamazsınız 😉
Kumdan kale yapalım mı yazmışım 🤣🤣🤣bu neyin gazı arkadaşım, bir fikri savunurken bedşr bu agresiflik, napacak adam cyrano de bergerac gibi methiyeler mi düzecek, yoksa dünya klasiklerindeki gibş kitabın ilk 20 sayfasında sevdiği jadınımı anlatacak, bir merhabayı bu jadar kötürüm ettiniz tebrik ederim
Anlayışın kıt mı? İlgi ilgi değil derdim. Kumdan kale Bi tabir. tamam anlayış kıttttkıttt 😅 he uğraşmazsa yazmakla o zaman skrir olup gider ki giden çok. Sayısını hatırlamıyorum 🤣🤣
Eğer bu hakaretse aynen şade ediyorum, soru kipiyse cevabım kıt falan değil, anlamadığın şey şu deminden beri anlatıyorum ama uygun kısma ulaşmıyor herhalde, dünyada 2.5 milyar kadın var ve bunların içinde senşn ne farkın var da diper şnsanlardan farklı bir myanele görneyi hajettiğini düşünğyırsun. Bir de öyle skrirli cümleler kurmayalım biraz düzgğn konuşmak için çaba sarfedelim, sayı hatırlanaman normal, yaş kenale ermiş, b vitamini tavsiye ederim hafuzayı diri tutar🤣🤣🤣
hee ne oldu ne diyelim siz söyleyin :)
Merhaba naber yazan yüzlerce adam var. Farklı ol dikkat çek zaten hoşlanmış ise cvp verecektir. Nerede denk geldiysen onu ifade et, mesela hafif esprili bi dil kullan, öyle şeyler yaz ki cvp vermemesi imkansız olsun 😅 yani gerçekten tanışmak istediğin birine yazdığın attığın mesajla pareleldir. Sırf yazmış olmak için aynı anda 10 kıza yazdıkları çok belli. Birde azcık ısrarcı olun yahu. Cvp yoksa tekrar yazın
asla ısrar etmem bi kere selam verdim mi 1 gün beklerim sonra silerim onu. hiç uğraşıp nazını çekemem.
Çok kalırsın sen o zaman 😀
😛
Bir zahmet cevap yazma zaten.
Demkki yolluyorlar dusunen varki atiyor
Çokta umrumuzda
Peki ne yazalım bayan çok bilmiş
selam. Merhaba
Değişir
Ne yazalım