Aralık ayında 26 yaş bitecek, 27 olacağım ama hâlâ yalnızım. Benim gibi sap olan var mı?

Çevremizde benim yaş civarımda karşı cinsten Trakyalı bir insan yok? Çoğu insan karaktersiz ve yalancı. Benim gibi sap olan var mı? (22 yaş ve üzeri )

Aralık ayında 26 yaş bitecek, 27 olacağım ama hâlâ yalnızım. Benim gibi sap olan var mı?
Cevapla