Eşim şiir konusunda çok iyidir, eski sevgilisine sürekli şiirler yazmış ama bana ne yazdı ne okudu. Acaba beni yeterince sevmiyor mu?

Eşim şiir konusunda çok iyi hatta mahalledeki delikanlılar sevgilisi için şiir yazdırmak için eşime gelirler. Önceki ilişkisinden biliyorum çok iyi şiir yazar ve romantikti bana öyle değil nedense 5 yıldır evliyiz 2 yıl sevgililik sürdü hep bir gün bana da yapar diye bekledim ama hiç yapmadı artık beni sevmediği düşündüm ya da beni yeterince sevmiyor
Eşim şiir konusunda çok iyidir, eski sevgilisine sürekli şiirler yazmış ama bana ne yazdı ne okudu. Acaba beni yeterince sevmiyor mu?
Cevapla