Sevgilim varken karşıma çıkan kısmetim belki , ben onuda sevince niye aldatmış sayılıyorum saçma değil mi?

Belki o benim eşim olacaktı fırsatı niye tepiyorum ve tepmeyince aldattı oluyorum.
Sevgilim varken karşıma çıkan kısmetim belki , ben onuda sevince niye aldatmış sayılıyorum saçma değil mi?
Cevapla