Bazı günler yalnız olduğunuzu ekstra hissediyorsunuz sevgililer günü yılbaşı günleri onun için özel olarak birini aradınız mı?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazı günler yalnız olduğunuzu ekstra hissediyorsunuz sevgililer günü yılbaşı günleri onun için özel olarak birini aradınız mı?
Bence kesinlikle böyle bir şey saçma yani günübirlik sevgili bulmak gibi hadi bugün doğum günüm var sevgilim ol hadi bugün ne bileyim şu gün var sevgilim ol e o zaman parayla kadın tutalım ne olacak ki o gün için hizmet veren kadınlar var onlardan tutarız parasını öderiz birkaç gece biz de kalır sevgilim deriz ondan sonra ayrılalım deriz biter gider o zaman o işin duygusu kalmaz ki ona bakarsanız zengin iş adamları maddi yükü iyi olan insanlar yanlarında bir ton kadın gezdiriyor ama işin içinde duygu değil para var gerçi günümüzde her şeyde para var ama o kadar da değil.
Sırf özel günler için sevgili yapmak anlamsızdır kimseye durduk yerde ümit verip üzmeye hakkımız yok. Sevgili işleri zamanı gelince yaşanmalı zorla güzellik olmaz.
Böyle özel zamanlarda kişi kendini yalnız hissetmemek için kendine hediye alıp kendini mutlu ederek bu durumu aşılabilir.
Sırf özel günler için sevgili yapmak oldukça ruhsuz ve gereksiz bir eylem.
Çünkü içinde aşk yok, bir his, bir sevgi yok.
Kaliteli bir yalnızlığı sahte bir sevgili yapmaya tercih etmek en doğru olandır
Cevap
14Cevap
Sırf bu sebepten dolayı sevgili yapmak çok saçma bir şey..
Hayır yapılmaz.
Ne alakası var 🙄 benim çok özel gün geçirdiğim oldu ama böyle bir gerek de bulunmadım zaten ben öyle takılmalık ilişki istemem ciddi düşünen biriyim
Hep arayıp da bulamadım. Hep yapayalnız geçirdim.
yalnız geçirsen ne olcak ölcen sanki çok saçma bir sebep
Sevgili özel günü unutacagi için gerek yok
Unutuyor unuttu
Evet sevmedi
Yok artık tam bı acizlik
Net olunduğu sürece karşılıklı sorun olmaz
ozel gün sevgili!
Bu düşünce yapısını saçma buluyorum.
Yapılır mantıklı
Allah bu kadar düşürmesin 😊
Elbette hayır
Yanlızlık çok güzel bişey🤭 kendimden biliyom🤭
Size bir ada lazım yanlız ölene kadar takılın 😂😂😂
Tamam adalı kız her şey doğal meyveler balık bol şelale boş oksijen tek başına nasıl tam sana göre
Bak internet yok alışveriş yok bakım makyaj yok aktivite yok müzik yok sıkılmak yok tamammı sonra oyunbozanlık yok sahi o ada 🏝 nerde 😂😂
İlk defa duyuyorum 😂
yok yaa, sırf onun için anlamsız
Hayır.
Hangi ıqsuz yapar acaba merak ettim
Yo hayir
Yalnız ol daha iyi
Hayır
Hayır tabiki
Hayır
Ne alak aq.
Yapılabilir
Evet doğru yapılır
Yapılır
Yapılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?