Bence kadınla flört edip ilişki yaşarken hesap ödetilmez. sizce?

Valla milyon tane erkekle buluştum genelde hep bu cimrilik sorununu yaşıyorum. Cimriler. Hediye olsun hesap olsun. Hiç şöyle kaliteli çok para harcayan erkek yok. Çoğu zaten birini kendi ödediyse diğerinde kadın ödesin diye bekliyor ve çalışan 30 yaşında erkekler. Ya da kitap şarap filan hediye alıyorlar çok ucuz geliyor bana uyduruk. Ondan çoğuyla bir ayı geçmeden bitiriyorum. İnsan bi çiçek alır. Ya da hesap ödetmez yani. Hep öpüşüp yiyişmek istiyorlar hem kadına hesap ödetiyorlar çok itici bence. Sizce? Ben bana hesap ödeten erkeğe saygı duymuyorum hani ilişki ilerler oturur ben de öderim ama başta bana ödeten erkek gözümde bitiyor direkt.
Bence kadınla flört edip ilişki yaşarken hesap ödetilmez. sizce?
Cevapla