Güncellemeler
+1 yıl
daha öncede defalarca sevdiğini söyledi , hiç şüphelenmedim. Bir gün seviyorum seni dedi , sana itiraf etmem gereken bir şey var dedi, ben duymak istemiyorum dedim. Tamam dedi. Sustu bu ara yine 4-5 gündür her gün diyor ve senle yüz yüze konuşmam lazım, anlatmam gereken bir şeyler var benim sana diye ısrarla kahveye çağırıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
çoğu kadın erkek arkadaşlığına inanmam. illa bir taraf özellikle erkekler karşı tarafa bir şeyler hisseder.
daha öncede defalarca sevdiğini söyledi , hiç şüphelenmedim. Bir gün seviyorum seni dedi , sana itiraf etmem gereken bir şey var dedi, ben duymak istemiyorum dedim. Tamam dedi. Sustu bu ara yine 4-5 gündür her gün diyor ve senle yüz yüze konuşmam lazım, anlatmam gereken bir şeyler var benim sana diye ısrarla kahveye çağırıyor
Arkadaşça olma ihtimali yok mu sizce
hiç sanmıyorum.
Farklı anlama diye yorumlanacak bir şey yok bence
Anlam*
Arkadaşça değil mi?
Arkadaşça
Ama ne düşünerek yazdı bilemeyiz
Tamam zaten bende farklı bir reaksiyon vermedim. Daha önce de bana dedi seviyorum diye ama arkasına sana bir şey itiraf etmem lazım dedi. Ben duymak istemiyorum dedim. Dinlemedim. Şimdi de benim sana bir şey anlatmam lazım ama yüz yüze diye ısrarla kahveye davet ediyor
Bence bırak söylesin ona göre davran işte
Söyleyeceği şey aşık oldum sana değil mi sizce de
Evet öyle olabilir
Kaç yaşındasın allah aşkına ya.. Bu kadar mantığında mı yok? Etten püften aşk arıyorsunuz..
70 yaşında insanlar bile aşık oluyor, yaşımda ne var ki?
zaten bende farklı bir reaksiyon vermedim. Daha önce de bana dedi seviyorum diye ama arkasına sana bir şey itiraf etmem lazım dedi. Ben duymak istemiyorum dedim. Dinlemedim. Şimdi de benim sana bir şey anlatmam lazım ama yüz yüze diye ısrarla kahveye davet ediyor
Bence normal ve doğal bir durum erkek kız arkadaşlar arasında bunlar doğal
Ama bana daha öncede defalarca sevdiğini söyledi , hiç şüphelenmedim. Bir gün seviyorum seni dedi , sana itiraf etmem gereken bir şey var dedi, ben duymak istemiyorum dedim. Tamam dedi. Sustu bu ara yine 4-5 gündür her gün diyor ve senle yüz yüze konuşmam lazım, anlatmam gereken bir şeyler var benim sana diye ısrarla kahveye çağırıyor
Aynısı başıma geldi 2 yıllık yakın erkek arkadasim bu sevgi konularini acmisti sonrasinda uzak kaldim ve anlamiyo gibi yaptim sonrasinda sevgili olduk ve ayrıldık senden hoslanio da olabilir o yüzden her laf arasinda dile getiriyo olabilir sen anla diye ve senden bi tepki goremiodur ama arkadasca bisey de olabilir senin de hislerin varsa ona karsi. Eğer sende ona seviyorum falan diyip tepkisine bakabilirsin verdiği tepkiye gore de arkadasca ya da ask anlaminda bi sevgiydi dersin
Ne bileyim sen çok tatlısın, güzelsin, sempatiksin, bana çok iyi geliyorsun, seni kaybetmek istemiyorum, sürekli sana yazmak istiyorum filan diyor
O zman hisleri açıkça vardır sende birşeyler hissediyorsan bu şekilde karşılık verebilirsin