Öğretmenler Günü'nü kutlamak, yazma bahanesi için saçma mı?

Normalde hep o ilk yazıyor ilk defa ben yazacağım.

Öğretmenler Günü'nü kutlamak, yazma bahanesi için saçma mı?
Cevapla