Tanımadığınız kızlara nasıl yürüyorsunuz?

Yıllardır anlayamadığım mevzu. Ben tanıdığım kıza yazmam sizler direk yazıyorsunuz birde kızı hiç tanımıyorsunuz.

Aşağılamıyorum saygı duyuyorum helal olsun. Ben hayatta yapmam yapamam bu zamana kadar sevgililerim hep ilk onlar bana yazdı.

Tanımadığınız kızlara nasıl yürüyorsunuz?
Cevapla