Yıllardır anlayamadığım mevzu. Ben tanıdığım kıza yazmam sizler direk yazıyorsunuz birde kızı hiç tanımıyorsunuz.
Aşağılamıyorum saygı duyuyorum helal olsun. Ben hayatta yapmam yapamam bu zamana kadar sevgililerim hep ilk onlar bana yazdı.
Yıllardır anlayamadığım mevzu. Ben tanıdığım kıza yazmam sizler direk yazıyorsunuz birde kızı hiç tanımıyorsunuz.
Aşağılamıyorum saygı duyuyorum helal olsun. Ben hayatta yapmam yapamam bu zamana kadar sevgililerim hep ilk onlar bana yazdı.
Tanımadığınız birine yürümek daha kolay olsa gerek
Pat diye ehsh
Kimseyle flörtleşmem sadece bazen sohbet ediyorum
Arkadaşça yazanlara cevap veriyorum genellikle
Merhaba naber olabilir shsb sonra normal sohbet edebiliyorsak konuşurum
Neden ki
Benim gibi olmak çok mu kötü bir şey 😅😬
Cevap
4Cevap
Yürümem kimseye
Kızlara yürümüyorum
Beğenirsem nasılsın iyi misin der konuyu açarım.
Valla ters yemek pek umrumda değil yesem ne olacak ki? Hayat devam ediyor çok takılmam öyle şeylere 😊 bu güne kadar çok fazla ters yapılmadı. İstanbul'da doğdum büyüdüm biraz onun etkisi var sanırım. Hatta Ankara 'da bir ara cem yılmaz taklidiyle birisiyle tanışmıştım
Sen yukarı ayrancıda mısın felan diyip gırgır şamata üniversitede tanışmıştık kendisi psikolog halen görüşüyoruz 😃
Bizde siyasal çıkışlıyız bırak da o kadar ağzımız laf yapsın 😃
Doktorlar beni pek sarmıyor ya yapıları soğuk, eğlenceli değil. Öğretmenler, psikolog daha iyi eğitim düzeyi açısından da sarıyor.. Sende adamsın reddedilirim diye korkma güzel göz teması, hoş bir gülümseme sonrasında sohbete başlat. Tabi karşındaki mağaradan çıkmadıysa 😃
Benim bir tane hatun vardı yemin ederim o da uluslararası ilişkiler alanında uzmanlaşmıştı görmen lazım sanki Suriye operasyonunu biz yapıyoruz coğrafya çizimi, bölgeler hakkında sohbetler vs. Hayat güzel, keyfini çıkar kendine çok iyi bak dostum sende adamsın bol şans
Reddetmek demeyelim de estağfurullah ne haddimize kafa yapısı olarak pek uyuşmuyoruz. Sosyal bilimciler kendileri gibi tarih, politik, uluslararası ilişkiler alanlarını seven dinamik bireylerle keyifli zaman geçirir. Doktorlar ve hemşirelerin yapısı soğuk maalesef aynı kafada değiliz.. Yoksa herkesin kendine göre belirli entelektüel seviyesi var tabi
Teşekkür ederim dostum, sende var ol.. İyi niyetin gibi karşına güzel, ince, zarif bir kadın çıksın inşallah..
Ay ben yürüyemem, korkarım kızlardan😨
Cansın kanka🫶 ama harbi mesaj atmam kızlara burada, korkarım🤦
aha ikizimi buldum selamun aleyküm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar