Seni sen için seviyorum demek bu kadar zor mu...

#emre00 ® #papatya
Seni sen için seviyorum demek bu kadar zor mu...

#emre00 ® #papatya
Flörte demem de o aşamaları geçip tamamen emin olduğum zaman söyleyebilirim zor da olsa..
Çünkü onunla konuşurken, sen varken, seni beklerken, seni özlerken hiçbir şey/kişi aklımdan da kalbimden de geçmiyor.. Bütün odağım, konsantrasyonum sende.. İşlerimin arasında nefes alamayacak kadar yoğun olmama rağmen önce sana bakıyor sonra devam ediyorum.. Trafikteyken dörtlüleri yakarak sağa çekip sana yazdıktan sonra ilerliyorum zalımın kızı derim.. 😄
Beni sevdiğin için
Teşekkür ederim✨
Ben güzeli severim güzel benim oldukça hahah :d sevmem için bir neden yoktu ama benim kalbim seni seçti derdim... aynı gökyüzüne bakıyoruz ve aynı havayı soluyoruz... nereye baksam aklımdasın derdim :d
“Seni sen olduğun için seviyorum.. olduğun gibi seviyorum be adamm!” Derim
Cevap
12Cevap
Seni ben seviyor mu? diye bir giriş yaparım.. 😅
Beni gerçekten seven flörtüm zaten bunu bildiği için bana böyle şeyler sormaz tabi ki de.. ben çünkü onun aşkını kalbini seviyorum derim
"Aynadaki yansımam olduğu için seviyorum.. Birlikte eğlenip delilik yapabildiğim için seviyorum.." derdim..
Gerçekten neden sevmediğimi, neden anlaşamadığımızı dile getiririm ve flört etmeye devam etmem. Her insanla iyi anlaşmak ve iyi bir uyum yakalamak zorunda değiliz. Bunun bilincinde olarak kalp kırmadan anlaşılamıyorsa iletişimi kopartmak gerekir
Adam olduğun için 🤷🏻♀️ adam olmayanla işim yok jajajaja
off böyle sorular soracaksa kaçardim ben
Yok beni yakişkli buluyormusun yok beni Parasizda severmisin yok uzak ilişkimiz olsa bile beni severmiydin 😩🔫
huyum kurusun benim olan her şeyi severim dedikten sonra kafasından tutup alnına bir öpücük.. oracıkta kendinden geçer
Abi niye seviyosun diyenlerden nefret ediyorum ya ben ne bileyim abi seviyordum işte valla soğuma sebebi ya
Adı üstünde flört… flörte derin duygular beslenmez o yüzden çok sevmiyorumdur
Sevginin sebebi olmaz..
Sebep arıyorsan şüphe barındırıyorsun demektir.
Bilmem kalbime sorman lazım derim. Kalbimle konuşsun.
Flört falan bilmem anlamam ben. Yaradan dan ötürü derim 🤣
Amcamın oğluna benzediğin için denir 😒
Bir kere flört zamanında biri seni seviyorum diyorsa inanmam. Sevgi emek zaman ister. Beni niye seviyorsun diye sorsa tanımaya çalıştığımı söylerim
Dominant hükmeden emir veren birisi olduğun için derim
Seni sen oldun için seviyorum derim
Ay korktuğum için seviyorum derdim.😨
Hahahah
keşke bu soruyu sormasaydın derim
Çok tatlı olduğun için derim.
Seviyorsam cevap vermekte zorlanmam 🙂
sevgi sebepsizdir
Sevdiğimi kim söyledi daha flörtüz derdim
Allah yaratmış sevmesem günah
Sevmek için seviyorum
Huzur verdiğin için seviyorum derim
manyağım ben dert seviyorum :)
Överim ben.
Sen olduğun için
Bilmiyorum derim 👀
Güzelliğinden...
Sevme ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?