Herkes beni yalnız biliyor ve söyleniyorlar yanlis mi düşünüyorum?

Ben cocuklugumdan beri kazik yemis insanım oyuzden herkesin samimiyetini sevgisini vs sorgularim bir insanin enerjisini sevmediysem hoslanmadiysam sirf cevremde kalsin diye muhabbet etmem sevmiyorum yani niye edeyim bu kafada bi insanim ve hayatimda samimi görmediğim herkesi çıkardım kimseylede görüşüp etmem sevgilim vardi bide kiz arkadasim baska sehirdeydi iste konusurduk vs ortak erkek arks vardi sevgilimle bide baska kimse yoktu cevremde sevgilimde o arkadasimizda ayni seyleri diyip durdu bana cevrende kimse yok yalnizsin bilmem ne sanki insanlar benden kaciyomus ben cekilmez biriymisim gibi tavir sergilediler bana niye arkadas istemedigimi bilmelerine rağmen bende mi sorun var anlamıyorum gerçekten
Herkes beni yalnız biliyor ve söyleniyorlar yanlis mi düşünüyorum?
Cevapla