Eski sevgilinizin numarası kayıtlı mı ve arada yazışıyor musunuz?

Biz ayrılalı 1 yıl oldu ama ikimizde birbirimizi silmedik. Bayramlarda d günlerinde msjlaşıyoruz hatta birbirimizin hikayelerine de bakiyoruz. Sizde de böyle bir durum var mı? Hadi ben haalen seviyorum çünkü o ayrılmıştı benden ama o neden yapıyor bunu?
Eski sevgilinizin numarası kayıtlı mı ve arada yazışıyor musunuz?
Cevapla