Fırıncıdan hoşlanıyorum ama çok utanıyorum. Ne önerirsiniz?

Size saçma gelebilir ama Dükkana girdiğim ve çocukla göz göze geldiğim andan beri çocuğun gözlerini bakışını unutamıyorum kalbim nasıl attı elim ayağım birbirine dolandı anlatamam üstünden tam 15 gün geçti ve ben bu gözleri unutamıyorum robot resmini cizdirebilirim o derece yani fırında uzak rastgele girdiğim bir fırındı ve çok utanıyorum ne yapmalıyım sizce?
Fırıncıdan hoşlanıyorum ama çok utanıyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla