
Kasımda gelen doğalgaz faturasının üşüttüğü yürekleri aşk ısıtabilir mi?
Romantikler ısıtır diyecek ama nah ısıtır :)))

Kasımda gelen doğalgaz faturasının üşüttüğü yürekleri aşk ısıtabilir mi?
Romantikler ısıtır diyecek ama nah ısıtır :)))
O yüzden ne yapmalı; canım aşkım kasımda aşk başkadır doğal gazı açmayalım battaniye altında romantik takılalım" diyip işin içinden sıyrılmalı 😄
Battaniye bana bu kadar umut bağlamayın yorgana geçin diyebilir o an
aşk bir kibirle bırakın minnet etmeyin ite köpeğe ben sizi ısıtırım der ve salya sümük gezersiniz artk :)))
Isıtmaz be aşk da bi yere kadar 😄
Teşekkürler ✨🎈
Doğal gaz, kışlık lastik ve antifriz harcamalarını yapabilecek türünden bir aşksa başkadır tabi.. Öyle kuru kuruya aşkı ne yapayım.. 😄
Teşekkür ederim..
Cevap
2Cevap
aşka inanmam aşk yalandır
Karikatür güzelmiş, güldüm :))
Doğalgaz pek yanmıyor bizde, ev sıcak olur camları açıyorum. Şu an bile açık
Doğalgazı açmadım daha neyse ki 😀
O yüzden aşk diyorum.. 🥰
Soğuk havada buluşursan, hemen sıcacık olursun. Üstelik faturasız 😄
Doğal yöntemlerle ısınmaya teşvik edecekler zaten yakında böyle giderse evlerde aşk ve nüfusta artma mümkün gözüküyor :))
Aşka gelip evi mülteci kampına getirmesin kimse. 😄 Sonra dogalgaz faturasını mumla ararlar 😅
Aşkın mevsimi olduğu düşüncesini insanlar akıllarından çıkarsın bence :D tek gerçek doğal gaz faturası evet
Gerçekçi olalım
Doğalgaz olmasa b. kunuz donar. :D
Eee boşa demiyorlar aşk karın doyurmuyor diye 😂
aşk başkadır
Donarak öl ozaman ne diyim 😂
😃😃😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar