Dershanemdeki kıza açılmak için doğru zaman mı, doğru zamansa nasıl yapmalıyım?

Dershanede haftanın 3 günü gördüğüm bir kız var. Arada yanına gidip konuşuyorum, gayet sıcak, gülümseyerek cevap veriyor. Ama karşı bir hamle yok. Bu çocuk benimle konuşuyor, ben de onunla konuşayım gibi bir şey yok. Mesela başkasını gördüğünde selam verir, beni görünce normal bir sekilde gecip gidiyor. Ben de bir sıcaklık görmediğinden dolayı yanina cok sık gitmiyorum, 2 3 haftada bir gidip dönüyorum, ama bilmiyorum ne yapmalıyım. Nasıl bir konuyla yanına gitmeliyim, ne zaman acilmaliyim, bunu nasil yapmalıyım, tum bu sorular kafamda donuyor. ilk seferim olduğu icin hicbir sey de bilmiyorum, tavsiyelerinize ihtiyacim var.

Dershanemdeki kıza açılmak için doğru zaman mı, doğru zamansa nasıl yapmalıyım?
Cevapla