• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevilecek kadın neden kalmadı, artık çoğu neden birbirine benziyor?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
25
Yapay Zekaya Sor
Sevilecek kadın neden kalmadı, artık çoğu neden birbirine benziyor?
Sevilecek kadın neden kalmadı, artık çoğu neden birbirine benziyor?
Cevapla
Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • yolcununbiri
    yolcununbiri Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgi kaldı mı bunu sorgulamak gerek önce. Sevgiye, sevdaya dair bir şey kaldı mı ki bir insanı alıp sevelim? Bence kalmadı, kaldıysa da son nefesini falan veriyor. Çünkü insanların modanın peşinde koştuğu, fabrika çıkışı gibi estetik doktorların elinden düştüğü ve kendini unutmuş sahtelik abidesine dönüştüğü bir çağdayız. İnsan kalmadı, sevgi kalmadı ki sevgiye değer biri olsun?

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun bende bunu söylüyorum hep çıkar sevgisi var şu an durum vahim

    • yolcununbiri
      yolcununbiri
      +1 yıl

      Yağmurları bu yüzden seviyorum insandaki sahteliği atıyor ve gerçek yüzünü gösteriyor. Kalpleri yıkıyor adeta ama bu kez de herkes kapalı alana kaçıyor. Neyse Allah'a emanet yaşıyoruz işte

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın nolcak peki öyle git gide kötüye gidiyoruz gibime geliyor

    • yolcununbiri
      yolcununbiri
      +1 yıl

      Hepimiz kendimize bakıp kendimize çekidüzen vericez. Kısacası "herkes kendi kapısının önünü süpürecek" zaten kim temiz, kim pis ortaya çıkar bi süre sonra da.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte kimse kendinde suç bulmaz oda ayrı biliyosun

    • yolcununbiri
      yolcununbiri
      +1 yıl

      Bilgiyi ve tüm güzellikleri benimserken kaçtığımız ve başkasını suçladığımız her kötülüğün yazarı da biziz. Onlardan olmayarak başlayabiliriz..

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla inşallah dedin gibi düzene girerler yoksa artık sokaktaki herkes birbirine benzicek

    • yolcununbiri
      yolcununbiri
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah olur ne diyelim

En İyi Cevaplar

  • RohanlıTheoden
    RohanlıTheoden Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kadın enflasyonu.

    Kadın enflasyonu nedir mi? Şöyleki bizden önceki nesiller çok daha az çaba ile çok daha iyi kadınları elde edebiliyordu. Bunun en bariz örneği dedemin zamanında insana verilen kıymetin, dürüstlüğün değerinin, güvenilir olmanın değeriydi. Kadınlar karaktere de gerçekten değer veriyorlardı. Ve eski insanlar gerçekten daha olgun insanlardı.

    Günümüzde ise işler değişti. Eskiden çok daha az çaba ile elde edilen bir kadını ; şimdi evin, araban olsa bile alamıyorsun. Dışın yani tipin de iyi olacak. Yoksa elektrik alamadım ya da arkadaş olarak görüyorum diyor 😂 Beğenmedim demenin kısaca kibarcası işte.

    Kadınların hepsi böyle demek yanlış olur ama büyük çoğunluğu böyle. Kendinizi kandırmayın beyler. Bir kız sizi arkadaş olarak görüyorsa beğenmiyor demektir. Ve arkadaş olarak görmediği, beğendiği birileri illaki vardır. Lez falan değilse :) Sizi sevmeyeni sizde sevmeyin ve sizi sevecek birini bulun. Hayata neden olmuyor değil, hayırlısı buymuş deyip düz ve sade yaşayın. Unutmayın bu dünya size hiçbir şey vaad etmedi...

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak çok doğru söylemişsin haklısın ben şöyle solerim bazı erkekler çok abaza olduklari için biz erkeklerin karizmasını etkiliyor misal bazı kadınlarda abaza olduğu için onlardada onları ama insanlarda güven kalmıyor artık birbirlerinde

      Yorumla
  • Peri111
    Peri111 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Mesela karakter olarak mı veya görünüş olarak mı

    1
    19 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Görünüş huy hep birbirine benzemisler sebep ne acaba

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Aynı doktur burun estetiği yapıyor olabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Omu sorun😂 ben kişilik tıp komple değişiyorlar bir günü bir gününü tutmuyor

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Bak doğal diyorsunuz doğal olanı sevmiyorsunuz sirf bu yüzünden dalga geçen oldu benimle çok büyük çelişki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çünkü senide belki doğal görmüyor olabilirler sendede estetik var saniyo olabilirler ben estetik karşıyım kadın erkek farketmez ama insanlar fark ettiysen hepsi birbiriyle düşman yani gerçekte seven göremedim hepsinde bir çıkar var

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Hayır o zaman yoktu kimse yüzüme bakmıyordu bilmem anlatabildim mi yani diş görünüşun iyi değilse kimse sevmiyor seni bu bir gerçek erkek kız fark etmez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öyle düşünme benim onca tanıdım insan kendi karizmasiyla sevdi sevildi erkeklerde yaptırmaya basladi kendini mesala bana göre yanlış ben geçmişinden bu yaşıma kadar hiç bir zaman bakilmayan bir adam olmadım emin ol her şey kendini bilmenle oluyor sanada bakarlardi erkekler yaptıran kızlar hakkında herzaman kötü düşünür

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      İşte olmuyor özgüvenim yerler bir olmuştu dalga geçen olmuştu dayanmadım burun estetiği yaptırdım kendimce çok istiyordum ve gizlemiyorum estetik olduğumu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak benim bir tane tanıdım kız vardı okul zamanında senin dediğin gibi dalga geçiyorlar di bende tabiki okulun popüler erkegidim ama o kızı yanımda dolastirdim herkesin sesi kesildi sebep ne biliyomusun kızın popüler olmaması çevrede bu kafa var şuanda hala var

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Benim yüzüme bakmayanlar ben artık onların yüzüne bakmıyorum çünkü aynısı yaptığını bende yaptım bilsinler nasıl olduğunu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki şu an dedini yapmışsın estetik yaptirmissin ne kadar seviliyosn gerçek anlamda gerçek ama

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Onu bilmiyorum işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben seni biliyorsam şu an sen de düşünüyorsun gerçek anlamda sevilmedimi doğrumu

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Doğru birisi yazmıştı sırf güzelisin diye yazdım kalbim kırıldı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte seni huyun için seven var mı peki yok ya da seni eski halinle seven adam gerçek sevendir unutma şu an seni sevenler başka bir çıkar için severler

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      Zaten öyle herkes çıkar peşinde

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan söyle foto koymanda bence daha iyi olmuş kendinin özel oldunu sadece kendini düşünerek yap ok

      Yorumla
    • Peri111
      Peri111
      +1 yıl

      tamam sagol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek dikkat et kendine uzdurme kimseye kendin ol istedin olur unutma

      Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Nasıl benzemek 🤔

    1
    127 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Huy olarak estetik olarak hepsi birbirine benziyor bir kendi karizmasi yok

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ama doğal olana bakmiyorsunuz o yüzden 🤷
      Değişince yine eleştiri

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok valla ben ne kadar dogalsan doğal insanı severim hadi doğallıgi geçtim çok değişik gönüllüler bence

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Allah sabır versin ne diyim 🤷

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bence sizin içinde öyle soleyim zor yani

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ben doğal insanım nesi zor 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız sende fakesin neren doğal 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Görmedin bilmiyorsun 😂 hadi öyle olsun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok tabi gerçek hayatta orijinalsen bişey diyemem bizde orjinaliz ama çoğu değil huy olarak yapmacık çok izliyorum üzülüyorum cidden

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Üzülme o zaman 😁😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 az değilsin kız sende kötüye gidiyor bizimkiler şöyle bir düşün 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gitsinler yolları açık olsun 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seninde kimse kendinden başka önemli değil haklısın 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Laf anlatınca yabani oluyorsun 😂 ne diye üzüleyim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondada haklısın bak 😂 linç yersin aşağı tükürsem olayı sen karışma kız ben bu konuya el attım 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ne demişler 😁
      Cehenneme kadar yolu var 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama yazık kız bak surfaki sorulara birgun bak ya kadınlar erkekleri ya erkekler kadınları kotuluyor ama bilmiyolarki ikisi birbiri olmadan bir hiç şu an ben bakıyorum sanki iki düşman gibiler

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hepsi birbiri için çabalıyor bırak 😂
      Onların niyeti başka 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi sevgili arıyorlar burdan hemde burdan 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sorsan hepsi akıl küpü 😂🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Diyosun çoğu ozellerde sevgili peşindeler değişik ozaman dışta düşman icerde sevgili 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Neden soranlarîn hepsi gizli 😂
      Mantıklı düşün 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben gizli soru hiç sormam yanıtlamam isim olmaz burada ben gulmesine varım yoksa sevdim harbi insanalr var

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Gerekli cevabı verdim ben 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Verdin sen diyonki neler dönüyor neler burada diyosun 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sanırsın 3. Dünya savaşı ama öyle değil 😂
      Bak ne oluyor biliyor musun 😂
      İki laf sokma sonra normalleşme ve özelden konuşma 😂🤣
      Özet bu 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın ozaman biz iyiyiz desene 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      İyiyiz tabi 😂😂🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende maşallah bu yaşta iyi bilgilisin geliştirmissin kendini

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Vay be bi sen ergen demedin 😂
      Ama akılliyim elhamdülillah 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok ciddi yaşına göre olgun konuşuyosun bilgilisin en azından araştıran birisin neyin ne olduğunu cozmussun afferim sana

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Aldık aferini 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aldın tabikide ama ciddi akıllı kadınsın iyi birsey bu senden kaç yaş büyük olupta aklı gelişmeyenlerden iyisin

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Övme ya berbat bu

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Hayatı erken öğrenmek çok kötü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Övgüyü hak ettin dahada geliştir kendini 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence iyi kendini daha iyi depolarsin unutma

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Aman ne gelişmek 😂
      Öğrendiklerim bana iyi gelmiyor 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne okuyosun sen öğren bence şu an konuştum kişinin ben gayet akılı ve kendiji geliştirmis olarak görüyorum yani senj

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Okul yok 🙃👎

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Okul yok ve bu kadar bilgisin helal sana

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Okulu bıraktıktan sonra akillandim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye neydi bölümün bırakma kız devam et okuluna

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      6 sene okudum yani 6. Sınıfı okudum bıraktım öyle gerekti öyle oldu 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      6 sınıf bu kadar gelişme kız senden harbi biseyler olur bak devam et senden harbi ülkeye faydalı bişey çıkar

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ben kaçayım çok geç oldu 👍🏻
      Sohbet için teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Babamın dediği gibi
      Benden bi b0k olmaz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen babana bakma senden olur bişey sacmalama uyucaksan uyu birdaha duymayım kimsedenn bir eksiğin yok babanda o düşünce bir evladına diyemez ne değişik babalar var

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Okumuş oldayım tasarım
      Yapardım ya da ressam
      Yazar olmak da var
      Bunları yapmak isterdim ama artık öyle bi hevesim yok 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var sende zaten bir sanatçı gavasi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Havasi

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Varsa da söndü 😁
      Ben kaçayım harbiden by by 👋
      Kendine iyi bak 🤗
      İyi geceler Allah'a emanet olun 9

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Dokuz ne alaka ya

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      🤗🤗 olacaktı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende öyle dikkat et aeo senden olcak 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Neyse kaçtım 👋👋

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Görüşürüz

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Neden görüşecez 😂
      Güldürme ya 😂
      Git uyu sende tövbe tövbe 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız uyucam bende zaten görüşüruz hani derler ya ayrılırken görüşmeyelimmi diyeyim 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Görüşürüz demek de saçma ama 😂 neyse boş ver gitsin 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahaa kız ne diyelim sen sole

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      İncirler çiçek açınca Bülent Ersoy doğum yapınca görüşürüz 🤣😂👋👋

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız sevmedim su erkehi soleme bulen ne kız 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sev sev 😂 o soyları tüketir 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kendi tükenmiş zaten 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hadi uyu sen sonra uykun kaccak kulağımı cinlatcan 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bi gidemedik ya 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani benden ayrılması zor olur 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Peh yemezler be 😂 neyse bay bay 👋
      Citten 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hadi iyi uykular sana

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bi bu kadar konuştuk mu 😂
      Konuşunca o kadar çok gelmedi de 😂
      En iyi cevap bana mı ait yoksa yanlış bildirim mi geldi 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana ait hak ettin 😂 niye hakedemezmisin kız 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Soru ile alakası yok ama 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana torpil yaptım 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Nasıl yani 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız içimden geldi verdim sana içimden geldi sana vermek geldi 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Tamam anladım teşekkür ederim iyi geceler 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mutlu olmadinmi bakım ☺️

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Oldum oldum sıkıntı yok 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Afferim akıllı kız seni 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Aldık aferini 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani nasıl şu an durumlarin ailede

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Aile mi 😂
      boş ver ya 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Söyle söyle durumların nasıl

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      İyidir senden naber 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Benden iyi nasıl aran ailenle

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Taktın aileme 😂
      Aram iyi iyi 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne bilim kız sanki iyi değil gibi geldi bana 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Neden iyi olmasın ki 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyorum da ben hissettim senden bişey olmaz demisya baban gıcık oldum

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bütün ailem öyle 😂
      Önemi yokki alıştık biz 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Alışma kimsenin öyle laflarına ok

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bunu söylemek için çok geç olabilir mi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye evlendinmide

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yok ya 😂
      Ama yakında bu kafa ile oda olacak gibi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vallami erkenden neymiş kız bu ailen siz nerelisiniz

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Adıyaman 😒
      Ben çok mu meraklıyım sanki 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Adıyaman insanları böylemi kızlarına zorbalık yapıyor 😑

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yok be köy insanları öyle
      Lanet olsun insan zamanında güçlü olmayınca böyle kararlar alıyorlar işte 😒

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen geliştirmişsin kendini ama köylü olmana rağmen

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      😂😂
      Komik demi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yooo kurtarmalisin kendini küçük gelin Olcan bu gidişle

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yoo karar benim 😂
      Kimse beni zorla evlendiremez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haid bakım kız evlenme karar seninse zorla evlenme

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Karar benim zaten de çok üstüme üstüme geliyorlar bunaldım
      Ailemden uzaklaşıyorum sanki yabancı oluyom 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sakın evlenme kız bunalmada bişey oldunda bana söyle

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Güçlü biriyim aslında hiç bir şeye ihtiyaç duymuyorum ama gerçekten çok ağır oluyor bazen ama gülüp geçiyoruz 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ondan diyorum sen bayağı akıllısı diye boşa demiyorum

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yaşanmışlıklar akıl verdi 😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne yaşadın kız bu kadar anlat bakim

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Anlatacak halim yok bide anlatınca tekrar yaşıyor gibi oluyorum 😂
      O yüzden hiç girme oralara 😂
      Geç oldu zaten hava da soğuk erken uyanmam lazım 😁
      Sohbetin için teşekkür ederim 🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bir ara bana bu olayları anlat dinlicem ok

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bir şey değişmeyecek gerek yok ☺️
      İyi geceler Allah'a emanet olun 😊🤗

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi geceler sende aeo değişir sen anlatırsın kızarım bak şimdi sana 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Kızsan ne olacak 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kızmış olcam kıza bak kızarım kaçacak delik ararsın 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Nedense hiç korkunç değilsin 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 Değilim ama kizarsam korkunç olurum 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Kizsana bi 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Al 😡😡😡

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Nedense hala gülüyorum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var sende bir sorun 😂

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Ortada kızmak için bi sebep yok 😂
      Ve kızdığını hiç hissetmiyorum 😂
      Durduk yere insan niye kızsın hem üç emoji koyunca kızmış olmuyorsun 😂
      Garip olan ben değil sensin 😂🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 alemsin kız tabi kızmam ama bekliyorum bu dertler neymiş anlatmani gorcez

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Yok ya gerçekten gerek yok hem ben kaçayım geç oldu iyi uykular 👋👋

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi kaç bakım iyi uykular

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

11

Cevap

5

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Çünkü kimse sevmeyi bilmiyor

    1
    0 Yorumla
  • napcaksnnicki
    napcaksnnicki Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kimse kimseyi de zaten yeterince sevmiyor hem arkadaşlık hem ilişkiler çöp

    2
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Banada öyle geliyor hep birbirine benzemisler

      Yorumla
    • napcaksnnicki
      napcaksnnicki
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah normale donerler kimse kendi olamıyor artık burada reelde anlamadım herkes biraz yapmacık

      Yorumla
    • napcaksnnicki
      napcaksnnicki
      +1 yıl

      Marka takıntısı ve dikkat çekmek ön planda oldu hareketler de cidden yapmacık %85i bu şekilde.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla öyle doğru diyosun baktinda şu sitede bile şöyle sorulara çok okuyorum üzülüyorum cidden böylelerine yazık

      Yorumla
  • BaharAmaYagmursuz
    BaharAmaYagmursuz Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.

    Filmlerde ki aşkı arayan romantiklerdensen bulamazsın.
    Gerçekçi beklentiler kurup, sevgiyi hak etmeye odaklanmak daha iyi olacaktır

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben Yeşilçam tarzı düşünenlerdenim arasam bulurum ama aramıyorum çünkü çoğu değişik şu an

      Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaldı da artık biz korkuyoruz size kalbimizi teslim etmeye

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Siz korkuyosunuz valla ne gibi korkunuz var sizin ama erkeklerde korkuyor artık soleyim

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Benzemese bile sevgi kalmadi ki

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zaten konu oda sevgi saygı hiç yok hicbirinde

      Yorumla
  • Lordseyfo
    Lordseyfo Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Herkes ayni degil

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda var

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Buna inanmak istemiyorum. 😃

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Yani demogoji gibi olacak ama çok uzun zamandır yalnızım. Sıkıldım ama yalnızlığımı satacağıma değer birinin olmamasına inanmak tamamlanma isteğime ihanet gibi. Sıkıştım kaldım 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bulursun kardeşim elbet birgün sıkma canıni

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Yok sıkmıyorum daha mühim dertlerim var ve bu mevzu benim için dert olmaktan çıktı artık geçen o uzun zaman sindirdi o derdi. Düşe kalka devam eyw saol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence senin onun açılır kafaya takma her şey oluruna gider

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Allah razı olsun doğru diyorsun. Bazı konuları oluruna bırakmak gerek, insanız her şeye yetemiyoruz bazen.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Aynen varsa kaderinde güzel seyler yerine gelir unutma o kaderinde guzellestirmek senin elinde

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Tabi farkındayım. Hayat her şeyi akışına bırakabileceğin bir kavram değil. Yaşayıp müdahil olmadan hiçbir şey oluruna gitmez, ne bir adım geri ne ileri kalakalırsın öyle olduğun yerde ama hayat mutlaka geçer seni. Koşar koşar hatta bazen uçarsın ama kaçırdığın hayata yetişemezsin yinede.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun su yalnızlığında kardeşim spor yap eğer kendine bakarsan herkes peşinde olur unutma

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Tavsiyen için teşekkür ederim. Herkesi peşime takma niyetim olsaydı yalnız olmazdım sanırım. Herkes de takılmasın zaten, değerini bilen düşsün peşime. Ya fazla narsist biriyim kendimi aşırı seviyorum farkında değilim ya da kendimi yakışıklı sanıyorum, belki de gerçekten yakışıklıyım bilmiyorum. Spor pek benlik değil birkaç kez denedim de yok olmadı. Onun yerine vaktimi kendi çapımda sanatsal faaliyetlere harcadım. 😂 Onada bir süre ara verdim, gümbürtülü bir iş müzik. Kafa dinliyorum tekrar dönücem.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın ama kendini hangi yönde iyi hissediyorsan o yönde ilerle sevcen birisi elbet çıkar unutma oda seni sever

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Sevsin yeter eyw iyi geceler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek iyi geceler kardeşim

      Yorumla
  • Sorucannn
    Sorucannn Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kıstasın önemli kimse aynı değildir

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çoğunluğu öyle ama

      Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.

    Devir değişti birader

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla birader bakıyorum bu soru soranlara ham fake ham yapılı erkegide aynı değişik. Birbirlerini kotuluyolar sorular hep öyle üzüldüm valla burdaki insanlara

      Yorumla
    • KasiKesh u
      KasiKesh
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Var ben varım askolar

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 bence sende değilsin napcaz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkeğide stokta tukenmis diyolar

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Erkek herzaman erkek tükenmez

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence oyle ama kadın olsaydın böyle diyemezdin

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kadın içinde aynı erkeklerde benziyor erkek gibi erkekte kalmamış ben iki taraflı düşünürüm emin ol

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Paradoksa düştük. İyi geceler

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani dustn biraz iyi geceler sanada

  • Sorusorandedektifkız
    Sorusorandedektifkız Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkeklerde öyle

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru erkeklerde çoğaldı ondan kötü ya

      Yorumla
    • Sorusorandedektifkız
      Sorusorandedektifkız
      +1 yıl

      Çoğaldı mı 🤔🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Evet fark etmiyomusun biryerini yaptıran erkekleri kadınları aynı yani

      Yorumla
  • Nefertitidediklan
    Nefertitidediklan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Üstüme alınmıyorum

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen alınma kız biliyorum seni örnek alsınlar

      Yorumla
    • Nefertitidediklan
      Nefertitidediklan
      +1 yıl

      Almak isteyen alsın.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Darknessonshadow
    Darknessonshadow Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı.

    Koyun sürüsü

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü bu durum valla

      Yorumla
  • DuyguuDemircann
    DuyguuDemircann Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    bence az da olsa var

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte kalmamış bakıyorum da

      Yorumla
    • Darknessonshadow
      Darknessonshadow
      +1 yıl

      @DuyguuDemircann çok az

      Yorumla
  • Nizqmetin
    Nizqmetin Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Senin beyninde solucan olabilir voklu goruyosunfur

    0
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben kendim için demiyorum bu bir soru bu geneli böyle olmaya başladı anladinmi

      Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevilecek kadın neden kalmadı, artık çoğu neden birbirine benziyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevilecek kadın neden yok denecek kadar az? 9 cevap verildi
Şişman kadınlara neden aşık olunmaz? 17 cevap verildi
Kadınlar aşkta tipe bakmaz mı? 57 cevap verildi
Gerçekten güzel kadınların aşkta şansı neden olmuyor, sorun ne olabilir? 8 cevap verildi
Güzel kadınların aşkta neden şansı olmuyor? 21 cevap verildi
Bu kadınlardaki tarot falı aşkı neden var? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨