+1 yılSevgi kaldı mı bunu sorgulamak gerek önce. Sevgiye, sevdaya dair bir şey kaldı mı ki bir insanı alıp sevelim? Bence kalmadı, kaldıysa da son nefesini falan veriyor. Çünkü insanların modanın peşinde koştuğu, fabrika çıkışı gibi estetik doktorların elinden düştüğü ve kendini unutmuş sahtelik abidesine dönüştüğü bir çağdayız. İnsan kalmadı, sevgi kalmadı ki sevgiye değer biri olsun?
19 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun bende bunu söylüyorum hep çıkar sevgisi var şu an durum vahim
- +1 yıl
Yağmurları bu yüzden seviyorum insandaki sahteliği atıyor ve gerçek yüzünü gösteriyor. Kalpleri yıkıyor adeta ama bu kez de herkes kapalı alana kaçıyor. Neyse Allah'a emanet yaşıyoruz işte
- +1 yıl
Haklısın nolcak peki öyle git gide kötüye gidiyoruz gibime geliyor
- +1 yıl
Hepimiz kendimize bakıp kendimize çekidüzen vericez. Kısacası "herkes kendi kapısının önünü süpürecek" zaten kim temiz, kim pis ortaya çıkar bi süre sonra da.
- +1 yıl
İşte kimse kendinde suç bulmaz oda ayrı biliyosun
- +1 yıl
Bilgiyi ve tüm güzellikleri benimserken kaçtığımız ve başkasını suçladığımız her kötülüğün yazarı da biziz. Onlardan olmayarak başlayabiliriz..
- +1 yıl
Valla inşallah dedin gibi düzene girerler yoksa artık sokaktaki herkes birbirine benzicek
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
- +1 yıl
İnşallah olur ne diyelim
En İyi Cevaplar
+1 yılKadın enflasyonu.
Kadın enflasyonu nedir mi? Şöyleki bizden önceki nesiller çok daha az çaba ile çok daha iyi kadınları elde edebiliyordu. Bunun en bariz örneği dedemin zamanında insana verilen kıymetin, dürüstlüğün değerinin, güvenilir olmanın değeriydi. Kadınlar karaktere de gerçekten değer veriyorlardı. Ve eski insanlar gerçekten daha olgun insanlardı.
Günümüzde ise işler değişti. Eskiden çok daha az çaba ile elde edilen bir kadını ; şimdi evin, araban olsa bile alamıyorsun. Dışın yani tipin de iyi olacak. Yoksa elektrik alamadım ya da arkadaş olarak görüyorum diyor 😂 Beğenmedim demenin kısaca kibarcası işte.
Kadınların hepsi böyle demek yanlış olur ama büyük çoğunluğu böyle. Kendinizi kandırmayın beyler. Bir kız sizi arkadaş olarak görüyorsa beğenmiyor demektir. Ve arkadaş olarak görmediği, beğendiği birileri illaki vardır. Lez falan değilse :) Sizi sevmeyeni sizde sevmeyin ve sizi sevecek birini bulun. Hayata neden olmuyor değil, hayırlısı buymuş deyip düz ve sade yaşayın. Unutmayın bu dünya size hiçbir şey vaad etmedi...11 Yorumla- +1 yıl
Bak çok doğru söylemişsin haklısın ben şöyle solerim bazı erkekler çok abaza olduklari için biz erkeklerin karizmasını etkiliyor misal bazı kadınlarda abaza olduğu için onlardada onları ama insanlarda güven kalmıyor artık birbirlerinde
Mesela karakter olarak mı veya görünüş olarak mı
119 Yorumla- +1 yıl
Görünüş huy hep birbirine benzemisler sebep ne acaba
- +1 yıl
Omu sorun😂 ben kişilik tıp komple değişiyorlar bir günü bir gününü tutmuyor
- +1 yıl
Çünkü senide belki doğal görmüyor olabilirler sendede estetik var saniyo olabilirler ben estetik karşıyım kadın erkek farketmez ama insanlar fark ettiysen hepsi birbiriyle düşman yani gerçekte seven göremedim hepsinde bir çıkar var
- +1 yıl
Öyle düşünme benim onca tanıdım insan kendi karizmasiyla sevdi sevildi erkeklerde yaptırmaya basladi kendini mesala bana göre yanlış ben geçmişinden bu yaşıma kadar hiç bir zaman bakilmayan bir adam olmadım emin ol her şey kendini bilmenle oluyor sanada bakarlardi erkekler yaptıran kızlar hakkında herzaman kötü düşünür
- +1 yıl
Bak benim bir tane tanıdım kız vardı okul zamanında senin dediğin gibi dalga geçiyorlar di bende tabiki okulun popüler erkegidim ama o kızı yanımda dolastirdim herkesin sesi kesildi sebep ne biliyomusun kızın popüler olmaması çevrede bu kafa var şuanda hala var
- +1 yıl
Peki şu an dedini yapmışsın estetik yaptirmissin ne kadar seviliyosn gerçek anlamda gerçek ama
- +1 yıl
Ben seni biliyorsam şu an sen de düşünüyorsun gerçek anlamda sevilmedimi doğrumu
- +1 yıl
İşte seni huyun için seven var mı peki yok ya da seni eski halinle seven adam gerçek sevendir unutma şu an seni sevenler başka bir çıkar için severler
- +1 yıl
Ondan söyle foto koymanda bence daha iyi olmuş kendinin özel oldunu sadece kendini düşünerek yap ok
- +1 yıl
Ne demek dikkat et kendine uzdurme kimseye kendin ol istedin olur unutma
+1 yılNasıl benzemek 🤔
1127 Yorumla- +1 yıl
Huy olarak estetik olarak hepsi birbirine benziyor bir kendi karizmasi yok
- +1 yıl
Ama doğal olana bakmiyorsunuz o yüzden 🤷
Değişince yine eleştiri - +1 yıl
Yok valla ben ne kadar dogalsan doğal insanı severim hadi doğallıgi geçtim çok değişik gönüllüler bence
- +1 yıl
Allah sabır versin ne diyim 🤷
- +1 yıl
Yani bence sizin içinde öyle soleyim zor yani
- +1 yıl
Ben doğal insanım nesi zor 😂
- +1 yıl
Kız sende fakesin neren doğal 😂
- +1 yıl
Görmedin bilmiyorsun 😂 hadi öyle olsun 😂
- +1 yıl
Yok tabi gerçek hayatta orijinalsen bişey diyemem bizde orjinaliz ama çoğu değil huy olarak yapmacık çok izliyorum üzülüyorum cidden
- +1 yıl
Üzülme o zaman 😁😂
- +1 yıl
😂 az değilsin kız sende kötüye gidiyor bizimkiler şöyle bir düşün 😂
- +1 yıl
Gitsinler yolları açık olsun 😂
- +1 yıl
Seninde kimse kendinden başka önemli değil haklısın 😂
- +1 yıl
Laf anlatınca yabani oluyorsun 😂 ne diye üzüleyim 😂
- +1 yıl
Ondada haklısın bak 😂 linç yersin aşağı tükürsem olayı sen karışma kız ben bu konuya el attım 😂
- +1 yıl
Ne demişler 😁
Cehenneme kadar yolu var 😂 - +1 yıl
Ama yazık kız bak surfaki sorulara birgun bak ya kadınlar erkekleri ya erkekler kadınları kotuluyor ama bilmiyolarki ikisi birbiri olmadan bir hiç şu an ben bakıyorum sanki iki düşman gibiler
- +1 yıl
Hepsi birbiri için çabalıyor bırak 😂
Onların niyeti başka 😂 - +1 yıl
Ne gibi sevgili arıyorlar burdan hemde burdan 😂
- +1 yıl
Sorsan hepsi akıl küpü 😂🤣
- +1 yıl
Diyosun çoğu ozellerde sevgili peşindeler değişik ozaman dışta düşman icerde sevgili 😂
- +1 yıl
Neden soranlarîn hepsi gizli 😂
Mantıklı düşün 😂 - +1 yıl
Ben gizli soru hiç sormam yanıtlamam isim olmaz burada ben gulmesine varım yoksa sevdim harbi insanalr var
- +1 yıl
Gerekli cevabı verdim ben 😂
- +1 yıl
Verdin sen diyonki neler dönüyor neler burada diyosun 😂
- +1 yıl
Sanırsın 3. Dünya savaşı ama öyle değil 😂
Bak ne oluyor biliyor musun 😂
İki laf sokma sonra normalleşme ve özelden konuşma 😂🤣
Özet bu 😂 - +1 yıl
Haklısın ozaman biz iyiyiz desene 😂
- +1 yıl
İyiyiz tabi 😂😂🤣
- +1 yıl
Sende maşallah bu yaşta iyi bilgilisin geliştirmissin kendini
- +1 yıl
Vay be bi sen ergen demedin 😂
Ama akılliyim elhamdülillah 😁 - +1 yıl
Yok ciddi yaşına göre olgun konuşuyosun bilgilisin en azından araştıran birisin neyin ne olduğunu cozmussun afferim sana
- +1 yıl
Aldık aferini 😂
- +1 yıl
Aldın tabikide ama ciddi akıllı kadınsın iyi birsey bu senden kaç yaş büyük olupta aklı gelişmeyenlerden iyisin
- +1 yıl
Övme ya berbat bu
- +1 yıl
Hayatı erken öğrenmek çok kötü
- +1 yıl
Övgüyü hak ettin dahada geliştir kendini 😂
- +1 yıl
Bence iyi kendini daha iyi depolarsin unutma
- +1 yıl
Aman ne gelişmek 😂
Öğrendiklerim bana iyi gelmiyor 😂 - +1 yıl
Ne okuyosun sen öğren bence şu an konuştum kişinin ben gayet akılı ve kendiji geliştirmis olarak görüyorum yani senj
- +1 yıl
Okul yok 🙃👎
- +1 yıl
Okul yok ve bu kadar bilgisin helal sana
- +1 yıl
Okulu bıraktıktan sonra akillandim 😂
- +1 yıl
Niye neydi bölümün bırakma kız devam et okuluna
- +1 yıl
6 sene okudum yani 6. Sınıfı okudum bıraktım öyle gerekti öyle oldu 😁
- +1 yıl
6 sınıf bu kadar gelişme kız senden harbi biseyler olur bak devam et senden harbi ülkeye faydalı bişey çıkar
- +1 yıl
Ben kaçayım çok geç oldu 👍🏻
Sohbet için teşekkür ederim 🤗 - +1 yıl
Babamın dediği gibi
Benden bi b0k olmaz 😂 - +1 yıl
Sen babana bakma senden olur bişey sacmalama uyucaksan uyu birdaha duymayım kimsedenn bir eksiğin yok babanda o düşünce bir evladına diyemez ne değişik babalar var
- +1 yıl
Okumuş oldayım tasarım
Yapardım ya da ressam
Yazar olmak da var
Bunları yapmak isterdim ama artık öyle bi hevesim yok 😂 - +1 yıl
Var sende zaten bir sanatçı gavasi
- +1 yıl
Havasi
- +1 yıl
Varsa da söndü 😁
Ben kaçayım harbiden by by 👋
Kendine iyi bak 🤗
İyi geceler Allah'a emanet olun 9 - +1 yıl
Dokuz ne alaka ya
- +1 yıl
🤗🤗 olacaktı
- +1 yıl
Sende öyle dikkat et aeo senden olcak 😂
- +1 yıl
Neyse kaçtım 👋👋
- +1 yıl
Görüşürüz
- +1 yıl
Neden görüşecez 😂
Güldürme ya 😂
Git uyu sende tövbe tövbe 😂 - +1 yıl
Kız uyucam bende zaten görüşüruz hani derler ya ayrılırken görüşmeyelimmi diyeyim 😂
- +1 yıl
Görüşürüz demek de saçma ama 😂 neyse boş ver gitsin 😂
- +1 yıl
Hahaa kız ne diyelim sen sole
- +1 yıl
İncirler çiçek açınca Bülent Ersoy doğum yapınca görüşürüz 🤣😂👋👋
- +1 yıl
Kız sevmedim su erkehi soleme bulen ne kız 😂
- +1 yıl
Sev sev 😂 o soyları tüketir 🤣
- +1 yıl
Kendi tükenmiş zaten 😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Hadi uyu sen sonra uykun kaccak kulağımı cinlatcan 😂
- +1 yıl
Bi gidemedik ya 😂
- +1 yıl
Yani benden ayrılması zor olur 😂
- +1 yıl
Peh yemezler be 😂 neyse bay bay 👋
Citten 😁 - +1 yıl
Hadi iyi uykular sana
- +1 yıl
Bi bu kadar konuştuk mu 😂
Konuşunca o kadar çok gelmedi de 😂
En iyi cevap bana mı ait yoksa yanlış bildirim mi geldi 🤔 - +1 yıl
Sana ait hak ettin 😂 niye hakedemezmisin kız 😂
- +1 yıl
Soru ile alakası yok ama 😂
- +1 yıl
Sana torpil yaptım 😂
- +1 yıl
Nasıl yani 🤔
- +1 yıl
Kız içimden geldi verdim sana içimden geldi sana vermek geldi 😂
- +1 yıl
Tamam anladım teşekkür ederim iyi geceler 🤗
- +1 yıl
Mutlu olmadinmi bakım ☺️
- +1 yıl
Oldum oldum sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Afferim akıllı kız seni 😂
- +1 yıl
Aldık aferini 😂
- +1 yıl
Yani nasıl şu an durumlarin ailede
- +1 yıl
Aile mi 😂
boş ver ya 😂 - +1 yıl
Söyle söyle durumların nasıl
- +1 yıl
İyidir senden naber 😂
- +1 yıl
Benden iyi nasıl aran ailenle
- +1 yıl
Taktın aileme 😂
Aram iyi iyi 😁 - +1 yıl
Ne bilim kız sanki iyi değil gibi geldi bana 😂
- +1 yıl
Neden iyi olmasın ki 😂
- +1 yıl
Bilmiyorum da ben hissettim senden bişey olmaz demisya baban gıcık oldum
- +1 yıl
Bütün ailem öyle 😂
Önemi yokki alıştık biz 😁 - +1 yıl
Alışma kimsenin öyle laflarına ok
- +1 yıl
Bunu söylemek için çok geç olabilir mi 😂
- +1 yıl
Niye evlendinmide
- +1 yıl
Yok ya 😂
Ama yakında bu kafa ile oda olacak gibi 😂 - +1 yıl
Vallami erkenden neymiş kız bu ailen siz nerelisiniz
- +1 yıl
Adıyaman 😒
Ben çok mu meraklıyım sanki 😁 - +1 yıl
Adıyaman insanları böylemi kızlarına zorbalık yapıyor 😑
- +1 yıl
Yok be köy insanları öyle
Lanet olsun insan zamanında güçlü olmayınca böyle kararlar alıyorlar işte 😒 - +1 yıl
Sen geliştirmişsin kendini ama köylü olmana rağmen
- +1 yıl
😂😂
Komik demi 😂 - +1 yıl
Yooo kurtarmalisin kendini küçük gelin Olcan bu gidişle
- +1 yıl
Yoo karar benim 😂
Kimse beni zorla evlendiremez - +1 yıl
Haid bakım kız evlenme karar seninse zorla evlenme
- +1 yıl
Karar benim zaten de çok üstüme üstüme geliyorlar bunaldım
Ailemden uzaklaşıyorum sanki yabancı oluyom 🙂 - +1 yıl
Anladım sakın evlenme kız bunalmada bişey oldunda bana söyle
- +1 yıl
Güçlü biriyim aslında hiç bir şeye ihtiyaç duymuyorum ama gerçekten çok ağır oluyor bazen ama gülüp geçiyoruz 😁
- +1 yıl
Ondan diyorum sen bayağı akıllısı diye boşa demiyorum
- +1 yıl
Yaşanmışlıklar akıl verdi 😁
- +1 yıl
Ne yaşadın kız bu kadar anlat bakim
- +1 yıl
Anlatacak halim yok bide anlatınca tekrar yaşıyor gibi oluyorum 😂
O yüzden hiç girme oralara 😂
Geç oldu zaten hava da soğuk erken uyanmam lazım 😁
Sohbetin için teşekkür ederim 🤗 - +1 yıl
Bir ara bana bu olayları anlat dinlicem ok
- +1 yıl
Bir şey değişmeyecek gerek yok ☺️
İyi geceler Allah'a emanet olun 😊🤗 - +1 yıl
İyi geceler sende aeo değişir sen anlatırsın kızarım bak şimdi sana 😂
- +1 yıl
Kızsan ne olacak 😂
- +1 yıl
Kızmış olcam kıza bak kızarım kaçacak delik ararsın 😂
- +1 yıl
Nedense hiç korkunç değilsin 😂
- +1 yıl
😂 Değilim ama kizarsam korkunç olurum 😂
- +1 yıl
Kizsana bi 😂😂
- +1 yıl
Al 😡😡😡
- +1 yıl
Nedense hala gülüyorum 😂
- +1 yıl
Var sende bir sorun 😂
- +1 yıl
Ortada kızmak için bi sebep yok 😂
Ve kızdığını hiç hissetmiyorum 😂
Durduk yere insan niye kızsın hem üç emoji koyunca kızmış olmuyorsun 😂
Garip olan ben değil sensin 😂🤣 - +1 yıl
😂😂😂 alemsin kız tabi kızmam ama bekliyorum bu dertler neymiş anlatmani gorcez
- +1 yıl
Yok ya gerçekten gerek yok hem ben kaçayım geç oldu iyi uykular 👋👋
- +1 yıl
İyi kaç bakım iyi uykular
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇünkü kimse sevmeyi bilmiyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimseyi de zaten yeterince sevmiyor hem arkadaşlık hem ilişkiler çöp
25 Yorumla- +1 yıl
Banada öyle geliyor hep birbirine benzemisler
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
İnşallah normale donerler kimse kendi olamıyor artık burada reelde anlamadım herkes biraz yapmacık
- +1 yıl
Marka takıntısı ve dikkat çekmek ön planda oldu hareketler de cidden yapmacık %85i bu şekilde.
- +1 yıl
Valla öyle doğru diyosun baktinda şu sitede bile şöyle sorulara çok okuyorum üzülüyorum cidden böylelerine yazık
- Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılFilmlerde ki aşkı arayan romantiklerdensen bulamazsın.
Gerçekçi beklentiler kurup, sevgiyi hak etmeye odaklanmak daha iyi olacaktır11 Yorumla- +1 yıl
Ben Yeşilçam tarzı düşünenlerdenim arasam bulurum ama aramıyorum çünkü çoğu değişik şu an
+1 yılKaldı da artık biz korkuyoruz size kalbimizi teslim etmeye
11 Yorumla- +1 yıl
Siz korkuyosunuz valla ne gibi korkunuz var sizin ama erkeklerde korkuyor artık soleyim
Benzemese bile sevgi kalmadi ki
11 Yorumla- +1 yıl
Zaten konu oda sevgi saygı hiç yok hicbirinde
Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Herkes ayni degil
11 Yorumla- +1 yıl
Oda var
+1 yılBuna inanmak istemiyorum. 😃
113 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Yani demogoji gibi olacak ama çok uzun zamandır yalnızım. Sıkıldım ama yalnızlığımı satacağıma değer birinin olmamasına inanmak tamamlanma isteğime ihanet gibi. Sıkıştım kaldım 😃
- +1 yıl
Bulursun kardeşim elbet birgün sıkma canıni
- +1 yıl
Yok sıkmıyorum daha mühim dertlerim var ve bu mevzu benim için dert olmaktan çıktı artık geçen o uzun zaman sindirdi o derdi. Düşe kalka devam eyw saol
- +1 yıl
Bence senin onun açılır kafaya takma her şey oluruna gider
- +1 yıl
Allah razı olsun doğru diyorsun. Bazı konuları oluruna bırakmak gerek, insanız her şeye yetemiyoruz bazen.
- +1 yıl
Aynen varsa kaderinde güzel seyler yerine gelir unutma o kaderinde guzellestirmek senin elinde
- +1 yıl
Tabi farkındayım. Hayat her şeyi akışına bırakabileceğin bir kavram değil. Yaşayıp müdahil olmadan hiçbir şey oluruna gitmez, ne bir adım geri ne ileri kalakalırsın öyle olduğun yerde ama hayat mutlaka geçer seni. Koşar koşar hatta bazen uçarsın ama kaçırdığın hayata yetişemezsin yinede.
- +1 yıl
Doğru diyosun su yalnızlığında kardeşim spor yap eğer kendine bakarsan herkes peşinde olur unutma
- +1 yıl
Tavsiyen için teşekkür ederim. Herkesi peşime takma niyetim olsaydı yalnız olmazdım sanırım. Herkes de takılmasın zaten, değerini bilen düşsün peşime. Ya fazla narsist biriyim kendimi aşırı seviyorum farkında değilim ya da kendimi yakışıklı sanıyorum, belki de gerçekten yakışıklıyım bilmiyorum. Spor pek benlik değil birkaç kez denedim de yok olmadı. Onun yerine vaktimi kendi çapımda sanatsal faaliyetlere harcadım. 😂 Onada bir süre ara verdim, gümbürtülü bir iş müzik. Kafa dinliyorum tekrar dönücem.
- +1 yıl
Haklısın ama kendini hangi yönde iyi hissediyorsan o yönde ilerle sevcen birisi elbet çıkar unutma oda seni sever
- +1 yıl
Sevsin yeter eyw iyi geceler
- +1 yıl
Ne demek iyi geceler kardeşim
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kıstasın önemli kimse aynı değildir
11 Yorumla- +1 yıl
Çoğunluğu öyle ama
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Devir değişti birader
12 Yorumla- +1 yıl
Valla birader bakıyorum bu soru soranlara ham fake ham yapılı erkegide aynı değişik. Birbirlerini kotuluyolar sorular hep öyle üzüldüm valla burdaki insanlara
Gizli Üye(25-29)+1 yılVar ben varım askolar
11 Yorumla- +1 yıl
😂 bence sende değilsin napcaz
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeğide stokta tukenmis diyolar
15 Yorumla- +1 yıl
Erkek herzaman erkek tükenmez
Cevap sahibi+1 yılSence oyle ama kadın olsaydın böyle diyemezdin
- +1 yıl
Kadın içinde aynı erkeklerde benziyor erkek gibi erkekte kalmamış ben iki taraflı düşünürüm emin ol
Cevap sahibi+1 yılParadoksa düştük. İyi geceler
- +1 yıl
Yani dustn biraz iyi geceler sanada
+1 yılErkeklerde öyle
13 Yorumla- +1 yıl
Doğru erkeklerde çoğaldı ondan kötü ya
- +1 yıl
Çoğaldı mı 🤔🤔
- +1 yıl
Evet fark etmiyomusun biryerini yaptıran erkekleri kadınları aynı yani
+1 yılÜstüme alınmıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Sen alınma kız biliyorum seni örnek alsınlar
- +1 yıl
Almak isteyen alsın.
- +1 yıl
😂
- Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı.
+1 yılKoyun sürüsü
11 Yorumla- +1 yıl
Kötü bu durum valla
+1 yılbence az da olsa var
12 Yorumla- +1 yıl
İşte kalmamış bakıyorum da
- +1 yıl
@DuyguuDemircann çok az
Senin beyninde solucan olabilir voklu goruyosunfur
01 Yorumla- +1 yıl
Ben kendim için demiyorum bu bir soru bu geneli böyle olmaya başladı anladinmi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 