Aşk evliliği yapanlar daha mutlu
Mantık evliliği yapanlar daha mutlu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk dediğin şey kandaki hormonlardan ibarettir. O hormonlar kandan atıldığı anda aşk biter.
Mantık evliliği ise beyindedir. bir şey mantıklı ise hep mantıklıdır ve beyin mantıklı bulmaya devam eder her zaman.
Bu yüzdendir ki, mantık evliliği daha uzun ömürlüdür.
Tecrübe ile sabit bir şekilde mantıklı bir aşk evliliği yapanlar daha mutlu diyorum. Seçenekler arasında böyle bir tanım olmadığı için de oy kullanmadım.
Cevap
5Cevap
Aşk evliliği yapanlar daha
İkisi de değil..
Saygı ile başlayıp hem mantık hemde sevginin olduğu evlilikler uzun sürelidir.
Mantık evliliği yapanların gözü dışarda oluyor, aldatmaya yatkın oluyorlar.
Aşk evliliği en azından ilk zamanlar çok mutlu kılar çiftleri
ne yapsan
da bu ülkede kadın seni köpeği edecek
sen sktiğini zannedeceksin
asıl skilen erkekler
işine gelemzese boşan diyecek
ama nafakayı ske ske alacak
İkisi de mutlu değil arkadaşım insanoğlu hep olmayanı arıyor
Evlenmeyenler daha mutlu 😂
Evlilik yapmayanlar daha mutlu gibi
Para daha mantıklı onlara göre
Bence mantık evliliği yapanlar
ikisi de mutlu değil
Çevremde mantıkla evlenen kimse yok onlar mutlu
Aşk.♥️
mantık bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?