“önce ben yaptığım için empati yapmamı sağladın, baya kurucu oluyormuş. Neyse önemli değil. Güzel bir hayatın olsun.”
Sizce nasıl bu mesajım? Çok mu ezikçe?
“önce ben yaptığım için empati yapmamı sağladın, baya kurucu oluyormuş. Neyse önemli değil. Güzel bir hayatın olsun.”
Sizce nasıl bu mesajım? Çok mu ezikçe?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Aman napcan bitmiş gitmiş bu sensin senin ruhun bunu yazmana müsade etmiş inan insanlar bu kadar kendini eleştirmiyor boş ver
Teşekkür ederim ne tatlı bir insansınız
Sizde öyle iyi bakın kendinize kalbini kimse için kirletme gün sonu aldığında emin ol seni mutlu edicek tek şey o
Aşırı kezoca. Ne diye mesaj atma derdine düştün basıp engelleyeceksin umursamadığını anlayacak iliklerine kadar
Umursuyorum ama , onun da umursadığını biliyorum
😏🤔
Evet şu an seni tanimiyor olmama rağmen bana bile aşırı ezik geldin
Ama beni sevdiğini söyleyen oydu, bazı sebeplerden onu ben kabul edemedim. Sonra da takipten çıkmıştım. Şimdi tekrar ekleştik. Ben intikam almak için yaptığını düşündüm. O yüzden attım bu mesajı
Mesaj atmanı gerektiren bir durum yokki ortada çocuk amacına ulaştı sen ona ezikçe bir dönüş yaptın eğer hiçbir şey yapmasaydın o sana tekrar geri dönecekti
Bana dün dönüş yaptı bu mesajın üstünde , ona kendini kötü hissettirmişim, nedenini anlamana sevindim filan dedi. Bana yeterince açık gelmiyorsun , yaklaşımın net değil dedi. Ben sadece bana açık olmanı korkmadan özgüvenli gelmeni istiyorum dedi. Konuşmak için aramak istedi ama ben müsait değilim sonra konuşalım dedim
Sizinkisi tam körler sağırlar birbirini ağırlar olmuş ikinizde birbirinizden beter derecede eziksiniz senin için ilgi istiyor seçeneği de uygun
Bizimki sarpa sardı zaten farkındayım
mesaj atmana gerek yokmuş çünkü attığın mesaj onu kendini önemli hissettirmiş bence
Hissetsin seviyorum , o da bana mesaj attı bir sürü. Bana saydırdı biraz. Ben daha önce onu takipten çıkmıştım sevdiğini itiraf ettiğinde. O zaman kendini kötü sapık gibi hissetmiş. Aynısını yaşamamı istemiş, anlamana sevindim dedi geri ekledi beni. Ama benle sesli konuşmak istiyormuş
birbirirnizi seviyormusunuz nasıl bir hissiyat var aranızda ilişki durumunuz karışık mı
Bilmem ben seviyorum sanırım seviliyor gibi de hissediyorum bazen ama çapkın emin olamıyorum
Aranızda bir şeyler geçti mi?
Fiziksel olarak mı
Fiziksel, duygusal
Duygusal geçti galiba, sevdiğini filan söyledi, sana bir şey itiraf etmem lazım filan dedi, ama aşığım mı diyecek ne diyecek bilemediğim için duymak istemiyorum dedim , duygusal boşluktasın dedim daha önce
Yazma bir şey sende çık
Yazdım o da yazdı , barıştık , baya tatlı şeyler söylüyor buluşmak için ısrar ediyor
Hakketiğini vermiş işte.
Barıştık ki, beni kahve içmeye çağırıyor yine. Sevdiğini de söyledi. Ama hakettim orası ayrı
Bence yazmasan daha iyiydi
Daha önce bana aşkını itiraf etti kabul edemedim ve bir süre sonra ben çukarmıştom onu. Aynısını bana yaptı. İntikam aldı sanırım
Neden böyle bir mesaj attın ki
Daha önce sevdiğini söyledi , çok koştu peşimden. Bazı sebeplerden dolayı kabul edemedim görüşme tekliflerini , sevgi itiraflarını. Sonrada ben gece yarısı bunun bir fotosunu beğendim yanlışlıkla, utanıp takipten çıktım. Sonra uzun aradan sonra tekrar ekleştik. Her fotoyu beğeniyordu , kendi mesaj attı kaç kere. Uzun mesajlaşmanın ortasında bir anda emoji attı sadece, sonra da takipten çıkmış
Başka birini bulmus
Kendimi kötü hissettiriyorsun, ben sana yeterince açık ve netim, sen bana net gelmiyorsun , yeterince açık değilsin, özgüvenli bir şekilde bana gelmeni istedim ama sen kaçıyorsun, durup dururken beni takipten çıktın, yanlış bir şey mi yaptım ben diye kendi kendime kuruldum , aynısını yaşamanı istedim dedi. Bir de konuşmadıktan sonra ekli olmanın da bir anlamı yok diyip tekrar ekledi
Yaa o zaman kirmissin onu baya
Öyle dedi o da
Öyle mesaj aticagina özür dileseydin
Özür diledim o kırıldığını söyleyince. Bilerek ya da bilmeyerek üzdüğüm her şey için özür dilerim dedim. Özür dileme insanız hepimiz hata yaparız filan dedi. Ama artık bana özgüvenli bir şekilde adım atmanı bekliyorum, arayabilir miyim dedi. Bende müsait değilim dedim. Benden haber bekliyor aramak için
Mesaj at arama ama konuşmak istemiyorsan biraz cesaretli oll
Seviyorum dedi yine iki farklı günde ve buluşmak için teklifte bulundu
Şımarık biriyse ezikce görür
Daha önce beni sevdiğini söylemişti , teklifini kabul edemedim bazı sebeplerden. Sonra da takipten çıkmıştım. Tekrar ekleştik. Her foto beğeniyordu , bir gün mesaj attı baya uzun mesajlaştık bir anda sadece emoji atmış. Sonra takipten çıktı.
Eskiden sevgilin vardı yani
Nasıl yani
Bazı sebeplerden kabul edemedim dedin de sebep sevgilin olması mı dedim
Evet biliyordu sevgilim olduğunu da , ona rağmen teklif etti
Doğru tahmin etmişim kendimi tebrik ediyorum ayrıca sevgilin varken sana teklif eden seni zaten aldatır
O kadar haklısın ki, o yüzden sanırım içim aramak ya da müsaitim diye haber vermek istemiyor , böyle olunca da hep tutarsız gözüken ben oluyorum
Tutarsiz olma uzak ol
Sevdiğini söyledi yine bugün
Eskisinden de çok üzecek seni
Niye ki
Öyle olacak görürsün. Anlattıkların bunu gösteriyor
Atma
Attım bile
Bu bitmez, oda sana atar sonra sen ona o sana sen ona maalesef hiç bir şey yokken bırakmalısın.
Sevdiğini söyledi ama bugün, kahveye çağırdı yine
Aradan biraz zaman geçince (umarım olmaz) aranız bozulunca bu güne dönüp keske diyeceksin.
Sevdiğini soyledi ve kahveye çağırdı :) biraz güzel şeyler yaşa tabiki.
Baya ezikce
Daha önce bana aşkını itiraf etti kabul edemedim ve bir süre sonra ben çukarmıştom onu. Aynısını bana yaptı. İntikam aldı sanırım
Evettttt
İşte erkekler rol yapmayan kızları ezikçe görüyor napalım
Alakası yok ya da ben erkek degilim
Guzell
Barıştık , sevdiğini söyledi, kahveye davet etti
Araya benide alın
Ne alaka
Ortada buluşalım saat 12 de
Kes