Daha önce benim takipten çıktığım kişi ile ekleştik. Bu sefer o çıkmış. Attığım mesaja bakar mısınız?

“önce ben yaptığım için empati yapmamı sağladın, baya kurucu oluyormuş. Neyse önemli değil. Güzel bir hayatın olsun.”

Sizce nasıl bu mesajım? Çok mu ezikçe?

Daha önce benim takipten çıktığım kişi ile ekleştik. Bu sefer o çıkmış. Attığım mesaja bakar mısınız?
Cevapla