İlişkilerde taraflar değişseydi daha iyi mi olurdu yoksa kötü mü?

İlişkilerde taraflar değişseydi daha iyi mi olurdu yoksa kötü mü?

İlişkiler de taraflar değişseydi daha iyi mi olurdu yoksa kötü mü 🤔

#Aşkİlişkileri

İyidir
Kötüdür
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişkilerde taraflar değişseydi daha iyi mi olurdu yoksa kötü mü?
Cevapla