5 tane fotosu vardi once 3 de sabit kaldi sonra 2 ye düşürdü iclerinde 2 tanesinde benim yorumum vardi neden boyle bi sey yapma geregi duydu normalde benimle ayrilmayinca asla boyle seyler yapmiyodu ne zaman ayrilsak profili degisiyor kesinn ama ilk kez fotolarini kaldirmis
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir daha barışmayacak, ya da her ayrıldığınızda başkalarıyla konuşmak için seni Instagram da siliyor
Her yerden engel atiyor o hep oyle yapiyo bidaha barismicakmis gibi ayriliyo ama barisiyoruz
Kaç yaşında peki
Ben 23 o 27
Biraz daha çocuksu hareket bunlar dostum, kendi gelişimini tamamlaması lazım. Özgüveni tam olan insan bu tarz basit şeylerle uğraşmaz. Ya da bundan ziyade ayrılır ayrılmaz başka birilerine yürüyecek ondan yapıyordur
Oyle birisi degil yani arayis icinde değil ama yaptigi hareketlerde hos degil 2 senelik iliski
Öyle değil diyorsan bu iki senelik ilişkide yapılmaz bence. Şahsi fikrim birini hayatımdan çıkaracaksam görmezden gelirim ergen gibi Instagram dan silmem engellemem ya da numarasını silmem bana çok çocukça geliyor. Hani ayrılığın hırsını öyle mi atıyorsun diyorum. Eğer öyle hırsla ayrılıyorsan da barışmak ne kadar mantıklı diyorum? Yani bu tarz engel vs hareketleri çok çocukça bence
Bencede çocukça zaten ama ailesi geleneksel bi aile darliyor biraz evlilik vs konusunda daha onceki kotu tecrübesinden kaynaklı yine benim ailesiyle sorun yasiycami düşünüyor ben daha tanismadim oysa kafasinda kuruyor bi seyleri olmadan olumsuza çekiyor stresleniyo bu yüzden iyi hissetmiyo boyle oluncada ben benimle konusmasi gerektigini söylüyorum ama 2 sene yuruttuk iliskimizi seviyoduk da yani boyle yapiyor kafasinda her ne varsa artık uzaklasmak istiyor
Yani derdini sıkıntısını seninle paylaşmıyor anladığım kadarıyla. İlişkide iyi şeyleri paylaşmak kadar olumsuz şeyleri de paylaşmak önemli. Sen evlilik konusunu istiyorsun galiba? Bilmiyorum ama bence direkt konuşmak gerekiyor böyle filtresiz burada herhangi bir başkasıyla konuşarak bi yere varamazsın gerçekten direkt sor derdi neymiş ne istiyormuş ona göre sen de yolunu çizersin rahatsız olduğun şeyleri ifade et daha iyi olmaz mı kral
Ben zaten netim evliligi isteyen benim kafama sokan oydu kardeşim bende dedim hani adam istiyor hayatini duzene sokmus ama ben sokamadim max 5 sene demistim konusurken baslarda ama hani ona gore degisirdi bu iliskiye sahip cikip bi seyler yapabilseydik annesiyle tanismadim mesela kadin beni cagirdi 1 hafta sonra bu iliskiyi bitirdi anlasamicaz dihe korkuyor baya yani bi tanissaydik sonra baksaydik yolumuza oyle daha saglam olurdu en azından teklif bekledim biliyor yani bana diyor 5 sene sonra falan diyosun ama kafasindakini benimle konusmadan gitti istemiyorum diyerek mantikli dusunemiyor Şu an korku ve stres yapmis olabilir daha once kotu tecrübesi var diye belkide ailesi beni sevmicek oyle düşündü uzulucem biliyor bu yuzden tanismadan bitirmek istedi yani ne dönüyor kafasinda sordum ama konusmadi ve gitti istemiyorum diyerek bizden olmaz diyerek denemeden bilemezsin ucunda ölüm yok kafasi iyi degil Şu an bence yalniz kalmasi gerekiyor geri gelir mi bilmem de gelirse konusucam zaten bu sekilde
Anladım kral sen bilirsin o zaman, peki sen neden evliliğe 5 sene verdin sebebi neydi
Ya max 5 sene icinde evlenirsem evlenirim yoksa 29 30 da evlenmem hesabi yapiyodum hayatimi duzene sokamadim kardesim kendi isimi yeni buldum cebimde param yoktu ailemede yikmak istemedim bir şeyleri ama benimle konussaydi bu 5 sene illa beklicez demek degildi
Dostum sen olmuşsun zaten aileye yıkmak istememen bile adamlıktır, açıkça konuş geldiğinde seni anlarsa güzel, anlamazsa keyfine bak
O dedi ki yani ben alırım falan ama isler oyle olmuyor sozunun gecmesi icin para koycan calisiyorum ediyorum yapmasam goze batar yani ailesinin kendisi görmezde gelirse konuscam zaten bu devirde 23 yasinda benim gibi düşünen sahip cikan birini bulamaz zor
Gerçekten zor bulunur ondan kıymetini bilsin, helal olsun sana da kral
O da alsın sen de al ortaklaşa kendiniz için evlenin başkası eğlensin diye saçma adetleri yapmayın
O zaman mutlu olursunuz işte gerçekten
Kardesim o dengesiz ailesine kix begendirmeye uydurmaya kalktigi surece baskasi icin bi seyler yapmaya devam rttikce benim gibisiyle bile olamiyor iste oysa bide hani genelde siyasi ve meshep farkindan cikar ya olay bizde onlar bile ayni sadece ailelerin gecmis kusak iste yetisme tarzlari biraz farkli zaten asiri uymam onlara mumkun değil bunu beklemesi bile saçma napalim hayırlısı olsun inşallah
Valla seninle aynı telden konuşup evlenince hayatın sadece size ait olduğunu anlamazsa zor ilerler
Ya benim gibi biriyle bile olduramiyosa koyden cahil cuhela eli is tutmayan yemek pisirip temizlik yapan biri alcaklar ozaman yani anladin mi baska turlu bu devirde bulamazlar benim gibi birini herkeside ailene %100 uyduramazsin kimse kendi ailesiyle bile okadar uyusmuyor fark oluyor sacma bir beklenti yani ne zaman farkina varcak bilmiyorum aileylede evleniyosun dogrudur ama onemli olan eştir saygisizlik etmem bi sey etmem kendi fikirlerimi diyip uygulamak onlar icin sıkıntıysa eger yani sorun buysa amip bulcaklar bitane tek hücreli onlar dicek gelin yapcak
Çocuğun ailesi de böyle o zaman, bu Evlilik işi herzaman böyle ilerleyecek bence mantıklı değil. Evlenince el ayak çekilir kapını kapatırsın sadece kocan/karın kalır. Onunla güzel geçinmen onunla konuşup onunla karar vermen gerekir. Ama %100 beklememek lazım bi elin 5 parmağı bile aydı değil kimse bunu anlamıyor. Bir de sen ailesine uymayacaksın karı koca birbirinize uyacaksınız bunu anlamalı, hakkınıza hayırlısı olur inşallah
Biz uyuyoruz iyiyiz de beklentisi cok farkli onun yani aileyle evleniyosunda ona bakarsan benim ailemlede o uyusmuyor agzi bozuk bilmem ne yani anladin mi okadar detaya takilmamak lazim benim babam evde kufur etmeyen adam bunlar ailecek agzi bozuk napim simdi bu sekil dusunursen her sey dert olur zaten herkese aileye saygili olcan yeter zamanla seversen seversin ama anlayana iste bu sekil devam ederlerse zaten beceremicekler hicbir kadin bunu kabul etmez oyle bir kadinlada sevdigim adam anlasamaz zaten tezatlik burada ama hayirlisi olsun inşallah sağol