Ayrılık mesajı hazırladım, sizce bu mesaj ezik mi yoksa güzel mi?

Konuşturmadın susturdun son mesajımı yazıyorum. Bir gelip bir gitmenden allak pullak oldum. Sana bir şey demeye korkuyorum Diğerlerine diyorsun. Senin beni suçlamak yerine elimi tutmana belki sarılmana ihtiyacım vardı. Tartışmalardan çok yoruldum her şeyden bıktım. Gönderme videolarını zorla sildiremem. Senden küçük bir isteğim var Senin bana kızmanın benden vazgeçmenin nedeni nedir? Üstükapalı cevap verme biliyorum gibi neyi bildiğini ben bilmiyorum çünkü net yaz şunu yaptın diye! Ne anladıysam o hiç cevap vermicem uzatmıcam. Kafamda şimdi tek bu soru var seni düşünmemi sağlıyor. Cevapla seni unutuyum ben de.

Ayrılık mesajı hazırladım, sizce bu mesaj ezik mi yoksa güzel mi?
Cevapla