Dişil enerjim çok yüksek ama manita yapamıyorum neden olabilir?

Bazen dişilik fışkırıyor ruhumda hissediyorum ama uzun zamandır manitam yok bu tezatlık beni ciddi anlamda zorluyor

Dişil enerjim çok yüksek ama manita yapamıyorum neden olabilir?
Cevapla