Aslında ilişkimiz ilk başlarda çok iyiydi bir birimize baya bagliydik uzun süre TLfn olsun o hemşire ben özel sektörde iki üç günde bir kessin buluşma haftada bir birlikte gece farklı şehirlerde konaklar zaman gecirirdik sonra dahada bir birimize alıştıktan sonra benim ergenlikte yaptığım bir hata madde kullandım o ilk başka hayatımda dokunmadım onunn için büyük yemin ettim buda büyük yemin ettiğim için dedi icmissin yemin ettin bende o bir hataydi ondan sonra asla flnn güven sorunu derkenn bu süreç 5 ayımız flndu biz eskiden kavga eder ayrılık falan derdik en fazla iki gün dayanirdik işte bu olaydann sonra soguma tartışma falan kıza hak verip kararına saygı gösterip hayatından çıktım aradan 2.5 ay falan geçti o ilişkiyi bitirdi tekrar yazdı yine konuştuk bı kaç haftadan sonra tekrar buluşmalar yaptık eskisi gibi bir birimizi kıskanırdik ustelerdik bı kaç defa yine kendisi saçma bulup bitirmek istedi bir ismi yok diye yine bitirmeye çalıştık ben yazdım o yazdı öyle tekrar devam etti bı süreden sonra eskiden benimm vazgeçmem için kirici ağır konuşup gurur yapıp tekrar bitireyim yönüne getirmek istedi ve gurur yapıp tamam dedim ayrılık konuşması yaparkenn telefonda baya uzunn konustuk bu nöbetçiydi baya kötü oldu atladım hastaneye gittim yanina ağlıyordu falan gider gitmez sarıldık biraz toparladı aradan bı kaç gün geçti buluşma yapacaktık işlerden dolayı aksilik falan oda hak verdi ondan sonra tekrar bitirmek istedi bir şey demedimmb ertesi gunn bana baya soğuk davrandı isimm flnn var dedi ertesi gün sabah yazdım büyük tepkiler vermeye başladı anlamsız saçma susmayı tercih ettim akşam yazıp bana bak artık sana yazmadan durabiliyorum eskiden 2dk dayanmazdim derken bitirdik ona dedim sana dair her şeyini sildim geçen ayın 14 bir yilimiz doldu o kadar tartıştık şey oldu numarası hiç bir şekilde silmedim dedim her şeyini sildim numarani dedi numarayı silmezsin sen bilirim dedim sildim tamam dedi bitirdik işte birinci yilimiza 4 gün falan kalmisti
Aslında ilişkimiz ilk başlarda çok iyiydi bir birimize baya bagliydik uzun süre TLfn olsun o hemşire ben özel sektörde iki üç günde bir kessin buluşma haftada bir birlikte gece farklı şehirlerde konaklar zaman gecirirdik sonra dahada bir birimize alıştıktan sonra benim ergenlikte yaptığım bir hata madde kullandım o ilk başka hayatımda dokunmadım onunn için büyük yemin ettim buda büyük yemin ettiğim için dedi icmissin yemin ettin bende o bir hataydi ondan sonra asla flnn güven sorunu derkenn bu süreç 5 ayımız flndu biz eskiden kavga eder ayrılık falan derdik en fazla iki gün dayanirdik işte bu olaydann sonra soguma tartışma falan kıza hak verip kararına saygı gösterip hayatından çıktım aradan 2.5 ay falan geçti o ilişkiyi bitirdi tekrar yazdı yin4 gün boyunca hiç bir sekilde bir birimize yazmadik 14 benn ona önceden almış olduğum bı kaç özel eşya vereyim diye sabah yazdım cvp verm3di aradım cvp vermedi gün. Boyu baya farklı numara dair olsun aradım hiç cvp gelmedi hastaneye gitmeme rağmen iki defa falan karşılaşmamiza rağmen akşam cvp verdi kırıcı konuştu bana yazma tek mesajin gelmesin rahatsız etme başkası var dedigim zmN namazını kuranı okuyan kız annesi üstüne yemin edip ihtimal bile yok dedi 6 gün oldu ses seda yok daha öyle işte ben sağlıklı bir yorum ya da bir yere bagliyamadim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tutarsız.
Hayatımdaki ilk ilişkisi 3n saçma ilişki
Pardon klavye hatası hayatımdaki ilk ilişkim işin kötüsü kızında ilk ilişkisi şansım mi bahtım mi bilemedim
Toksik bir insan olabilir
Başkası olma şansı var mı ben öyle düşünüyorum belki yaniliyorum
Bilemem
Aslında ilişkimiz ilk başlarda çok iyiydi bir birimize baya bagliydik uzun süre TLfn olsun o hemşire ben özel sektörde iki üç günde bir kessin buluşma haftada bir birlikte gece farklı şehirlerde konaklar zaman gecirirdik sonra dahada bir birimize alıştıktan sonra benim ergenlikte yaptığım bir hata madde kullandım o ilk başka hayatımda dokunmadım onunn için büyük yemin ettim buda büyük yemin ettiğim için dedi icmissin yemin ettin bende o bir hataydi ondan sonra asla flnn güven sorunu derkenn bu süreç 5 ayımız flndu biz eskiden kavga eder ayrılık falan derdik en fazla iki gün dayanirdik işte bu olaydann sonra soguma tartışma falan kıza hak verip kararına saygı gösterip hayatından çıktım aradan 2.5 ay falan geçti o ilişkiyi bitirdi tekrar yazdı yine konuştuk bı kaç haftadan sonra tekrar buluşmalar yaptık eskisi gibi bir birimizi kıskanırdik ustelerdik bı kaç defa yine kendisi saçma bulup bitirmek istedi bir ismi yok diye yine bitirmeye çalıştık ben yazdım o yazdı öyle tekrar devam etti bı süreden sonra eskiden benimm vazgeçmem için kirici ağır konuşup gurur yapıp tekrar bitireyim yönüne getirmek istedi ve gurur yapıp tamam dedim ayrılık konuşması yaparkenn telefonda baya uzunn konustuk bu nöbetçiydi baya kötü oldu atladım hastaneye gittim yanina ağlıyordu falan gider gitmez sarıldık biraz toparladı aradan bı kaç gün geçti buluşma yapacaktık işlerden dolayı aksilik falan oda hak verdi ondan sonra tekrar bitirmek istedi bir şey demedimmb ertesi gunn bana baya soğuk davrandı isimm flnn var dedi ertesi gün sabah yazdım büyük tepkiler vermeye başladı anlamsız saçma susmayı tercih ettim akşam yazıp bana bak artık sana yazmadan durabiliyorum eskiden 2dk dayanmazdim derken bitirdik ona dedim sana dair her şeyini sildim geçen ayın 14 bir yilimiz doldu o kadar tartıştık şey oldu numarası hiç bir şekilde silmedim dedim her şeyini sildim numarani dedi numarayı silmezsin sen bilirim dedim sildim tamam dedi bitirdik işte birinci yilimiza 4 gün falan kalmisti
Aslında ilişkimiz ilk başlarda çok iyiydi bir birimize baya bagliydik uzun süre TLfn olsun o hemşire ben özel sektörde iki üç günde bir kessin buluşma haftada bir birlikte gece farklı şehirlerde konaklar zaman gecirirdik sonra dahada bir birimize alıştıktan sonra benim ergenlikte yaptığım bir hata madde kullandım o ilk başka hayatımda dokunmadım onunn için büyük yemin ettim buda büyük yemin ettiğim için dedi icmissin yemin ettin bende o bir hataydi ondan sonra asla flnn güven sorunu derkenn bu süreç 5 ayımız flndu biz eskiden kavga eder ayrılık falan derdik en fazla iki gün dayanirdik işte bu olaydann sonra soguma tartışma falan kıza hak verip kararına saygı gösterip hayatından çıktım aradan 2.5 ay falan geçti o ilişkiyi bitirdi tekrar yazdı yin4 gün boyunca hiç bir sekilde bir birimize yazmadik 14 benn ona önceden almış olduğum bı kaç özel eşya vereyim diye sabah yazdım cvp verm3di aradım cvp vermedi gün. Boyu baya farklı numara dair olsun aradım hiç cvp gelmedi hastaneye gitmeme rağmen iki defa falan karşılaşmamiza rağmen akşam cvp verdi kırıcı konuştu bana yazma tek mesajin gelmesin rahatsız etme başkası var dedigim zmN namazını kuranı okuyan kız annesi üstüne yemin edip ihtimal bile yok dedi 6 gün oldu ses seda yok daha öyle işte ben sağlıklı bir yorum ya da bir yere bagliyamadim
saçma
akıllı kadın
saçma
Artik onu bile diyemiyorum
Saçmalık kralı