Sizce bi erkek değişir mi ve değiştirmeye uğraşmak gerekir mi?

Bence hiçbir erkek veya insan değişmez. Çoğu kadın ilişkide flörtte erkeği değiştirmek için kendi sinirini bozup yıllarını harcıyor. Açıkçası benim 1-2 şans veriyorum bakıyorum yine aynı uzatmadan birkaç hafta ya da ayda bitiriyorum. Mesela Abaza anne bağımlısı pis bakmışız cimri dengesiz yalancı tembel vs vs böyle sorunları oluyor erkeklerin işte birkaç uyarıyorum diyorum bak böyle olmaz ayrılırım düzelt. Başta çok ciddi aşmıyorlar sonra ayrıldığımda mallar affallayıp yalandan birkaç gün düzeliyor sonra yine aynı sorunlar ondan sonra ağızlarına sıçıp ya tamam bas git uğraşamam diyorum. Bi de şunu gözlemledim eğer erkeğe hakaret küfür edip bela okuyup tehdit etmezsen erkek ömür boyu kıçında dolaşıp ilişki için ısrar ediyor. Ondan bir şanstan sonra bitirince net ve kötü olmak lazım. Sizce?
Sizce bi erkek değişir mi ve değiştirmeye uğraşmak gerekir mi?
Cevapla