Kırklarelide yaşıyorum 22 yaşındayım beraber her şey yaptığım çocuk benden ayrılıp tayini aldı çok feci şekilde siz nabardınız?

Merhaba arkadaşlar Kırklarelide yaşıyorum öğrenciyim burada bi sevgilim vardı askerdi ben evde kalıyorumdu hep beraberdik bende kalıyordu ben onla herşeyi yaptım ve 2 sene sevgili olduk benden ayrılıp Şırnağa gitti siz olsanız ne yapardınız benim yerimde olsan ne yapardınız ben ona güvendim

Kırklarelide yaşıyorum 22 yaşındayım beraber her şey yaptığım çocuk benden ayrılıp tayini aldı çok feci şekilde siz nabardınız?
Cevapla