Güncellemeler
+1 yıl
KS deki maceramin sonuna geldim bana göre değil bu platform çoğu abazan ve maskesi ile gizlemeye çalışıyorlar ama falso veriyorlar 😂
Güncellemeler
+1 yıl
2 saat önce bir soruya cevap vermiş mesajıma vermemis cidden saygısız ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aynı şekilde kızları da öyle bende de yazıyorum yazıyorum işimi bırakıyorum yazıyorum ama dönmüyorlar
Anlamadığım madem konuşmak istemiyorsan söyle saçma sapan şeyler
3-4 gün konuştum ben sonrasında engellemişi Arada hiçbir şey olmazken saçma geliyor bana da konuşabiliriz
Bir de gelmiş 2 saat önce bir soruya cevap atmış 6 saat attığım mesajı görmemiş şaka gibi öyle diyor
Belki bir işi vardır yani ne bilim seninle alay etiğini mi düşünüyorsunuz
İşi varsa sıkıntı değil ama istemediği için konuşmuyorsa söylemesi lazım sahsen
🤷🏾♂️ ölç tart
Yazarsa yazar yazmazsa da komple konuşmayı keserim
Sana ayıracak vakti olmayana sen de vakit ayırmazsın olur biter.
Zaten soğudum kendisinden
Isıtan çıkar illa ki. Soğuktan kaçmak lazım. :)
Zaten kapatacagim hesabı ya zaman kaybediyorum
Buradan birisiyle konuşacak kadar ne yaşadın ablacım.🤦
Aman boş ver öyle bir hata yaptım kapatacagim hesabı zaten 😂
Ne demek kapatacağım? 🤦 ağlarım.
Var öyleleri kendilerince anlaşılmıyor sanıyorlar
Allah in uyanık kulları onlar bir zaten 😂
Bilmiyorlar ki karşılarındaki insan şeytana pabucunu ters giydirir
Yanlış anlamayın ama kimse için psikolojimi mahvedemem bakarım bir süre sonra yazdı yazdı yazmadı komple iletişimi keserim hesabı kapatacagim zaten
Niye yanlış anlayayım ahahah en iyisini yapıyorsun ben alttan alıyorum hata yapıyorum
Bende zamaninda çok yaptım onu enayi yerine koyuyorlardı
Değiliz işte fazla akıllıyız istersek tersten gösteririz ebelerini enayi olan onlar
Birde biri şey diye soru sormuş eski manitamin yeni sevgilisinin evinde eski manitamla takıldım diye o da helal olsun seni idol alacağım artık demiş bir de kendini çok saygılı gibi gösteriyordu ıyyy soğudum iyice ya 😂
Güzel idolmüş ahahaha trollük
Kaç saat oldu yazacak daha ya yazdığım şeyleri gördü verecek cevap bulamıyor
Çok da takma boş ver
Zaten kapatıyorum hesabı ne yaparsa yapsın bu saatten sonra. Takmam ama yani birde kendilerine saygılı pozu verince komik duruyor
Kapatamışsın sen de hesabı takılmışsın çocuğa
Kapatacagim falsoya düşürüp sutlayacagim yaptığı şey saygısızlık soğudum ondan zaten
Ne kafaya taktın bu kadar onu zahmete girme
Bir de görmedim diyor ben anlamadım gitti bu insanları
Cevap geldi o zaman mesaja ahaha
Ben burayı kapatacagim dedim o da Instagram dan konusuruz dedi ama güvenmiyorum sahsen soruya cevap vermiş mesajımı görmemiş
Güvenme
İstemiyorum yani daha hala zorluyor bir de ya
Cevap vermeyebilirsin mesela sen de
İşi vardır belki
Bilmiyorum ama durduk yere yapıyorsa saygısızlik resmen
Biraz zaman ver sende
Veririm ama istemediği için konuşmuyorsa falan saygısızlik olur
İki saat uzun bir süre değil çünkğ
Birde biri şey diye soru sormuş eski manitamin yeni sevgilisinin evinde eski manitamla takıldım diye o da helal olsun seni idol alacağım artık demiş bir de kendini çok saygılı gibi gösteriyordu ıyyy soğudum iyice ya ondan lafa gelince saygılıydi beyefendi erkeklere güven olmaz ya yanlış anlamayın çoğuna
Fırsatçılar işte
Yüzüne vurup şutlama vakti geldi saygısız şey ya iyy midem bulandı resmen
KS de mi söylemiş onu
Evet çocuğun biri sormuş bu da helal olsun idol alacağım seni demiş 😂
😂😂 ne zamandır konuşuyorsun?
İki gündür
Soğudum valla ya bir de kıskanç herhalde hiç sevmem iyyyy
Daha çok yeniymiş
O cevabı veren biriyle hayatta konuşmam bir daha deseler ki yurtdışına gideceksin yine kabul etmem öyle bir karakteirm var. Bu erkeklerin gerçek yüzlerini çıkarıyorum ya çok mutlu oluyorum 😂
Yaz istersen konuşalım
Teşekkürler ama yani kimseyle konuşmam artık burdan
Sen yeni mi girdin KS ye?
Hayır
Ne zamandır buradasın?
Gidiyor musun?
O sana yazmaz artık
Yazdı
Ne yazdı ki?
Görmemiş bildirim kapalıymis beni takip etmediği için falan
Ne sormuştun sen ona?
Gelmiş sevilmeyi haketmiyorsum falan diyor özür diledim insan gibi cevap verir vedalaşır zannettip triplere giriyor
Sen ne yazdın?
Tamam falan dedim resmen manipüle ediyor benim dediğim şeylere kırılmis dediği şeyleri söyleyince de ben ne yaptım diyor Narsist midir nedir
Abartı oldu falan demiş cidden şaka gibi ya
Takıntıli biri gibi istemediğimi belirttim daha hala yazıyor hadi geçtim özür diledim insan gibi ona da trip. Bir daha tövbe bu platforma girersem nerde dengesizleri var burada yanlış anlamayın
Affettin mi onu?
Hayır isim var gidiyorum dedim sonra da abartılı falan konuştum değil mi dedi bir de sinir bozucusun dedi dengesiz mıdır nedir
Bir kişi yüzünden KS yi toptan suçlama
Tamam ama yani insan gibi özür diledim gelmiş saçma sapan konuşuyor iyi ki adımı falan söylemedim dengesiz biri büyük ihtimalle
Bir de gelmiş snein yüzünden bende kızlara falan güvenmeye cegim diyor
Sen niye özür diledin ki ondan
Dün kırıcı konuştum insan gibi özür diledim dilemez olaydım bir değişik ya
Üstüne gitme boş ver
Zaten hayatts yazmam artık kırıcı konusuyor ediyor bir de yapmamış gibi gösteriyor kendini
Seni üzüyorsa yazma
Dediğim gibi yazmam adama bir değişik özür dilemekte mi suç oldu onu da anlamadım
Kusura bakmayın sizinde başınızı şişirmiş oldum kapatıyorum hesabı artık tövbe girmem
Yaz bana konuşuruz
En doğru karar
Çocuksun
Çocuk mu biri size öyle bir şey yapsa bir şey demeden tepki vermez misiniz istemiyorsa söylesin
Hayır, vermem. Umursamam bile.
Bende umursamam ama kendi kendime sinir olurum konuşmak istemiyorsa söylemesi gerek ben öyle yaparım şahsen