Ben birisiyle tanıştım bu kişi boşanma aşamasındaymış 10 yıllık evliliğini bitirecek ikş çocuğunda var ve ben çok fazla hoşlandım?

Ben birisiyle tanıştım bu kişi boşanma aşamasındaymış iki yıl sonrada aynı durumu yaşamış bir tane daha çocuğu olmuş. 10 yıllık evliliğini bitirecek iki çocuğu da var ve ben çok fazla hoşlandım bu kişiden ilk buluşmamızda öpüşmeye izin de verdim bana da çok ters bu durum sizce onunla bütün ilişkiyi tam başlamadan bitirsem mi. Yani sonuçta 10 yıllık eşi ne kadar kötü olsada tekrardan bir araya gelirler gibi geliyor.

Ben birisiyle tanıştım bu kişi boşanma aşamasındaymış 10 yıllık evliliğini bitirecek ikş çocuğunda var ve ben çok fazla hoşlandım?
Cevapla