Merhaba ben ayrılmak istemeyen biriyim ama hep ayrılıp barışıyorum neden?

Sevgilimi seviyorum sevmediğim huyu çok bu yüzden ayrılıyorum. Benden ayrılmasından çok korkuyorum ama ben ayda en az 2 defa ayrılıyorum geri sakinleşince hiç bişe olmamış gibi gönlünü alıyorum onun suçu da unutuluyor. Neden böyleyim sizce? Hem hiç ayrılmak istemiyorum hemde en ufak şeyde baybay diyorum
Merhaba ben ayrılmak istemeyen biriyim ama hep ayrılıp barışıyorum neden?
Cevapla